Blog Pilihan #2

by - Jun 30, 2011

image

http://cikbetty.blogspot.com/

You May Also Like

15 comments

  1. bestnye die dapat jadi blog pilihan abg ben.bila la sy dpt merasa kan.kehkeh:P

    ape2pon abg ben mmg pndai memilih.bukan nak membodek.tp seyesly abg ben punye entri tak penah ade yg tak best.keep it up abg ben!(:

    BalasPadam
  2. terjah dieeeeeeee .. sampai lebam .. haha

    BalasPadam
  3. bila la sy nk jd blog pilihan..hu..hu

    BalasPadam
  4. untung²....
    tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia siapa yg tahu

    BalasPadam
  5. bestnya..bila la saya dapat jadi blog pilihan bro ben pulak ni..hehe

    BalasPadam
  6. salam tuan..kalau nak tersenarai dalam bloglist tuan macam mana?
    ada peluang yang dibuka tak?


    tambahan: 100 blogger bertuah sedang dicari, klik segmen dan cara dapatkan 1000 follower dalam masa sebulan untuk mendapatkan hadiah anda

    BalasPadam
  7. woot woot...abg ben.hehe..

    BalasPadam
  8. aduh...abg bennn..tima kasih nooo..

    bukak blog pg ni cek follower naik mendadak..dah konpius nih..

    baca komen..dah syak dah..ni musti angkara abg ben..

    betul ponnn..adoih x jadik ah nak nyambah kat ag ben hahahaha...

    best bro!

    BalasPadam
  9. wah wah wah rina..jelesnya No tau rina hahaha....rasanya dh 2x enBen promo kan hihi..anyway tahniah tahniah...

    sebab yg 1st promo dlu kita jd kawan kan rina kan hehe..

    BalasPadam
  10. wah wah wah rina..jelesnya No tau rina hahaha....rasanya dh 2x enBen promo kan hihi..anyway tahniah tahniah...

    sebab yg 1st promo dlu kita jd kawan kan rina kan hehe..

    BalasPadam
  11. congrats rina! keep it up ben! :D

    BalasPadam
  12. wah mmg suka tulisan cik betty.setiap entri mesti terjah...;)

    BalasPadam