Cantikkan ? Kemas gitu ..

by - Jun 27, 2011

 

image  image

Ada banyak lagi... http://www.asteriskboutique.com/

You May Also Like

14 comments

  1. sue pun suke sgt pakai shawl sekarang ni

    BalasPadam
  2. salam...

    wah,bro.ni kalau model betul lagi la cantik...

    BalasPadam
  3. cantik, kemas dan menutup aurat jugak

    BalasPadam
  4. mmg cantek...
    nk tgk la kt website tu...
    :D

    BalasPadam
  5. abg ben,jgn lah gitu...aku ni suka tengok gegadis cantek memakai shawl tawww...

    http://ryoazhar.blogspot.com

    BalasPadam
  6. shawl byk2 cntik2..
    tapi bile pakai..
    jge la bahagian badan..
    jgn dok ketat sgt

    BalasPadam
  7. wahh , abg Ben :)
    terima kasih sbb share ^^
    lepas nie nak pujuk mama lah suruh beli tudung mcm nie :D
    hehe

    BalasPadam
  8. Thanks abg ben :-)
    Gambar model betul ada kat sini...
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150653851725237&set=a.10150368696310237.601500.328582085236&type=1&theater

    BalasPadam
  9. abang ben dah jadi pakar tudung? Argh!!

    BalasPadam
  10. nak model yang betul... ada kat sini

    http://adzriel.blogspot.com/2011/06/datuk-k-dengan-awek-baru-hadiri-majlis.html

    BalasPadam
  11. ini lebih kemas dari gaya tudung sekarang yang errrr.... macam letak tuala atas kepala.

    BalasPadam