Aku, Isabella dan Tok Kenali.. Travelog Hidayah

by - Jun 26, 2011

 

258918_232813943408916_100000409372347_874322_3683025_o

265017_232812826742361_100000409372347_874318_6807405_n

Aku , Isabella dan Tok Kenali ..

Aku terfikir kenapa dan bagaimana Bob Lokman boleh berubah dalam sekelip mata ? Dan jawapannya berada ditangan aku sekarang .. Tunggu masa je nak abiskan buku tu.. hehehe .. Bila tu ? grrr... Aku pon tak pasti.. hurmm..

Buku ni ada jual di MPH berhampiran .. Harga ? RM16 saja .. hehe..

You May Also Like

8 comments

  1. tau tapee, kalau berlakon pun watak yg baikk je sekarang niee..huhu

    BalasPadam
  2. dah baca..best juga..tk sangka bob nakal sangat kecik2..hikhik

    BalasPadam
  3. t wat entry sal buku ni ya....

    BalasPadam
  4. alhamdulillah.ramai artis kite dah brubah kan.
    sy pon brubah gak dr freehair ke pakai tudung.alhamdulillah.
    huuu:)

    BalasPadam
  5. hmm novel?? hmmm x reti nak baca buku tebal2...ap kata abg ben jer yg update sinopsis ehh...lllalllallal....

    Renovation - part 1

    BalasPadam
  6. Isabella..pernah baca novel nie kat ..bekenaan Islam di sepanyol...kalau itulah maksud kat tajuk Bob tu,,,

    BalasPadam
  7. Assalamu'alaikum.

    Alhamdulillah saya sudah habis membaca buku ini. Pengisian yang menarik. Tidak semestinya ia dibaca atas sebab politik. Yang lebih penting, bagaimana saudara Bob Lokman berjaya keluar dari kegelapan dahulu, ditemukan cahaya hidayah dan seterusnya menyebarkan kebaikan kepada orang ramai. Semoga Allah memberkati beliau.

    BalasPadam
  8. @dya mohamad Tahniah dya, semoga istiqomah dalam mengislahkan diri... :)

    BalasPadam