Mimpi pelik ..

by - Jun 29, 2011

 

" Sedang aku bermain ping pong bersama rakan aku , datang seorang lelaki dan perempuan .. dalam berpakaiaan uniform sekolah menengah ..

Lalu dia berkata  sambil berkata , " U mandi pakai baby ka ? "  .. Berulang kali dia kata gitu .. Dia datang hampir dengan aku lalu dia curah air ke arah aku !! Habis basah baju dan seluar aku

Apasal dia buat gitu ??? Geram gila ! Aku dan kawan aku lalu kejar mamat tu .. Mamat tu tinggi wooo.. dia berlari sambil terbongkok bongkok .. Tak terkejar kitorang .. Peliknya dia lari dalam kawasan tu gak .. Aku tanggalkan kasut aku dan kejar semula .. Kira nak laju skit la kalau tanggal kasut ..

Mamat tadi tu lari dan dapatkan kasut aku .. Lalu dia buang ke dalam longkang besar !!! Sepatutnya perbuatan dia tu menimbulkan rasa geram aku lagi .. tapi tak ! Kenapa ? Sbb aku sedar salah aku .. Yang aku g tanggalkan kasut nape !

Sampai ke sudah tak dapat kejar dia .. Dia lari sambil ketawa gitu .. Hurmm...  "

Aku terjaga .. Nape pelik benar mimpi aku.. tengok jam.. baru kul 4 pagi.. Dan aku taip ni agar aku ingat mimpi ni..OK.. nak tidur balik..

You May Also Like

14 comments

  1. kalo abg ben perasan...setiap kali mimpi kite tumbok org sure mcm x puas atau impak die tak pegi jauh..n kalo dlm mimpi tu org tu tumbok kite lak..terase mcm sakit gak..serupe kene himpit...

    Mungkin didalam mimpi ni abg terlalu pikirkan pasal anugerah Digi tu,...abg rilex je..ade rezeki abg..abg la yg menang... :)

    BalasPadam
  2. uhh okey,, dan bila sy baca ni..
    sy rasa nak gelak..

    sy pn nk tdo..
    sy balas komen ni sbab sy nak abg ben tau sy baca entry ni..

    hahahha... ZzzZZZzzz

    BalasPadam
  3. u mandi pakai baby?

    pelik sungguh pertanyaan itu...

    BalasPadam
  4. Abg Ben, sy pernah dgr orang kata tak elok cerita mimpi sendiri kat orang lain...hurmm..tp, itu ikut sendiri2 lah kan.. :D

    BalasPadam
  5. hhahhahaha..kelakar la mimpi abg ben... adoii...gelak guling2...

    BalasPadam
  6. agk pelik mimpi tu... ni ben tulis blog dlm mimpi ke? haha

    BalasPadam
  7. pelik tu...
    hmm..
    sambung tido balik..
    xD

    BalasPadam
  8. emmm..sy terbca artikel kat mana ntah...klu mimpi buruk jgn citer kat org... tpi abg ben mimpi pelik kan... bukan buruk... =)

    BalasPadam
  9. menarik ceritanya dan selalunya mimpi berkait hubung dengan dunia realiti. Ataupun memberitahu sesuatu lebih awal. Berdasarkan mimpi nie, ada kejutan yang akan diterima oleh abang Ben, walaupun susah tetapi ada kawan dan tidak pun rasa kesal kehilangan sesuatu kerana sedar kesilapan sendiri. apapun berhati - hati...itu cuma pandangan saya sahaja...betul atau tidak...hanya andaian...hehehehe....jangan lupa basuh kaki dan baca doa tidur...

    BalasPadam
  10. Fuhh.. Complicatednya mimpi abang bengg..

    BalasPadam
  11. abg ben! mimpi abg ni serius seram. kite pulak yg meremang. takottt :((

    BalasPadam
  12. <---mimpi saya dgn bro framestone nampak BA kat pasar malam bangi berkain pelikat hu3..tapi lupa la citer seterusnya..kalau tak dah taip gak :P

    BalasPadam
  13. mainan tido je kot abg .. stresss ni

    BalasPadam