Sori geng ... aku yang gatal !

by - Jun 25, 2011

 

Patutnya hari ni aku g Gemencheh , Negeri Sembilan .. tapi sejak malam tadi aku sakit kepala yang amat sangat.. tengok skrin komputer pon dah berpinar...

Lepas diurut kepala , baru dapat tidur nyenyak .. Bangun subuh pagi tadi... masih sakit lagi.. sampai hari ni hari apa pon aku tak tau .. uhuhu..

Lepas solat , aku terpaksa cari ubat untuk makan .. Mengenangkan cerita semalam ( link ) aku bergegas mencari ubat .. Terus makan ... Pastu tidur balik .. huhu ..

Aku antar sms kat member aku ..bagitau aku tak dapat g ... suruh pesan kat geng lain .. Kempunan dan rasa bersalah lak tak dapat g ... hurm.. Dah janji dengan diorng .. haih..

Bila pk pk balik...apa yang menyebabkan aku sakit kepala ? Rupanya semalam aku makan daging semalam .. Daging yang ada dalam nasi kerabu milik wife aku.. Mmg dia tak kasi aku makan tapi aku yang gatal nak makan.. Teringin..

Hurm.. teringin punya pasal... haaa...terus terlantar.. Bahaya tul la... haih..

You May Also Like

25 comments

  1. abang ben memang xleh makan daging ek???

    jom singggah
    Blog Pilihan #1

    BalasPadam
  2. betul2 ada drh tinggi?
    amalkan blander epal hijau & mkn peria katak.. insyaAllah menjadi, amalkan pepagi.. baik utk peredaran darah jugak :)

    p/s: jgn tersilap mkn greenappleku.com & cik suha katak lak yer..

    BalasPadam
  3. sadSADsadSADsad .
    -..-

    BalasPadam
  4. ish,.....darah tinggi buat cara darah tinggi....jgn makan daging ye/....
    semoga segera sembuh

    BalasPadam
  5. Laen kali amek secubit jer... =.=

    BalasPadam
  6. ada darah tinggi ek?tu la gatal sgt nak mkn..hehe

    BalasPadam
  7. Take care encik ben.. next time kena dengar cakap bini..=p

    Yang Menarik,
    TAK SABAR SANGAT-SANGAT

    BalasPadam
  8. salam,pergi klinik cek risau ada darah tinggi je..gi klinik...ok

    BalasPadam
  9. sama cam tunang kite.. takleh makan daging.. get well soon abang ben ^_^

    BalasPadam
  10. Lah tak boleh makan daging ke bro? feveret food lagi tu...

    BalasPadam
  11. Ada darah tinggi yek? abah saya kata kalau darah tinggi makan daging banyak2... baru sembuh cepat! hahaha peace!

    BalasPadam
  12. tu laaa..sapa suh gatal? haa,,kan dah sakit tuu...hmmm..lain kali dgr cakap isteri eh....hihihi..

    BalasPadam
  13. eeiiii..

    check BP tu Abang Ben!

    BalasPadam
  14. as salam..
    ha,,sebab tu, jangan diikutkan sangat kehendak tu..keperluan takpe.

    bab yang mata berpinar2 tu,
    (mungkin takde kaitan)
    kajian sains membuktikan., radiasi yang dihasilkan pada skrin ketika kita sedang guna, boleh memberi kesan buruk kepada mata ( tempoh jangaka masa panjang )

    contohnya, mata boleh jadi kering. sebab tu disarankan selang beberapa lama, basahkan mata. dan lagi satu, berkemungkinan memberi kesan pada titik buta dalam mata.

    maklumat dari web jurnal sains kesihatan.

    BalasPadam
  15. lain kali kena la beringat sebelum makan...

    seronok sebab akhirnya dapat jugak komen kat sini...selama ni duk baca je...saya baru je wat blog...jemput la singgah sambil merapu bersama joyah...hahaha~

    BalasPadam
  16. encek beng ada darah tinggi ke?bahaya tu..

    BalasPadam
  17. uik..nampaknya en ben ada darah tinggi ni...elakkan makan daging lepas ni...sup tulang and gulai kawah pun xleh makan.

    BalasPadam
  18. rasanye la kan semalam pun ade gempabumi la. sbb ramai betul yg saket kepala.

    BalasPadam
  19. jangan disalahkan daging tu...ciannn dierr...:)

    baik g jumpa doktor....kot-kot ade menda lain yang terselindung...di doakan semua nya sihat dan sejahtera...juga untuk zaujah en ben..:)

    BalasPadam
  20. Ben..len kali perah dulu limau nipis atas daging tu,baru makan..penawar segala penyakit..

    BalasPadam
  21. loooo huhu dah tau pantangnye nape le p gatai tangan tu hehe..hb No skang p khusus..makan lauk berlemak je terus naik kepala, sakit denyut2..tepon ngadu2..saboo je le..org kata maut jangan dicari..kita sndi bikin kita sndr tanggungg huhu...No harap lepas ni jg makanan tu betul2 ya..(ayat sama yg No bg pd hb NO jg hehe)

    BalasPadam
  22. len kali amek kuah je..ad gak rasa daging..hehehe

    BalasPadam
  23. ni dah ok?
    aiseh.. baru nak ajk abg lepak minum kat tampin kalau abg jd turun gemencheh.. :D

    BalasPadam