Hadiah aku kepada rakan blogger ..

by - Jun 28, 2011

 

Tahniah bro Wacana !! Kerana bakal menjadi ayah 8 bulan akan datang .. hehehhe

image

Sila baca entri INI

Aku bila lagi ?  Rezeki aku , Allah beri belah lain dulu...  :) .. InsyaAllah... doakan kitorang gak eh...

You May Also Like

20 comments

  1. semoga abg ben juga akan bergelar ayah tak lama lagi..
    insyaAllah..amin..

    tahniah jugak buat bro wacana..^^,

    BalasPadam
  2. iyeee! doakan abg ben juga :D

    BalasPadam
  3. congrat Wacana....

    insyallah adalah ler tu rezeki abg ben nnti aminnn ^_^

    BalasPadam
  4. Tahniah utk bro wacana... Utk ben.. Insyaallah akan tiba masanya nnt insyaallah.... skrg masa honeymoon dulu... hehehehe

    BalasPadam
  5. Thanx bro...

    Aku doakan semoga bro jugak cepat-cepat dapat baby..... Aminn..:)

    BalasPadam
  6. insyallah ade rezeki bro ben plak nanty :)

    BalasPadam
  7. Dah wish tadi.tapi wish lagi sekali dekat sini..tahniahhh~huhu :)

    BalasPadam
  8. dapat baby adalah nikmat terindah dari Allah..insyAllah satu hari nnti,nikmat itu tetap akan jd milik Abg Ben..amin..


    Jalan yang Allah tunjukkan,itu yang terbaik..takdir yang Allah tentukan,itu yang terindah


    (^_^)

    BalasPadam
  9. waahh..bro wacana dah nak jadi ayah!..jaga bini elok-elok tu ye..semoga semuanya ok, berjalan dengan lancar dan selamat nanti..

    tahniah!!..
    insyaAllah, nanti ada la rezeki abg ben.

    BalasPadam
  10. insyaALlah. usaha tangga kejayaan ye

    BalasPadam
  11. sabar yer mrBen.. insyaAllah lepas ni murah rezeki untuk dapat baby.. amin

    BalasPadam
  12. http://nuraisyahhasanah89.blogspot.com/2011/06/chegu-aisyah-1st-contest-be-mine.html

    BalasPadam
  13. banyak2 kan bersabar .. belum ada rezeki lagi kot untuk abg ben .. bawak banyak2 berdoa la k .. cheers ! :)

    BalasPadam
  14. tahniah asey..., doakan utk aku jugak kwn2...=)

    BalasPadam
  15. setiap orang ada rezeki masing2 kan :)

    BalasPadam
  16. Dia mendengarnya pok beng ;)
    mana tau nanti serentak ngan Ujang hehe ^_^

    amin...

    BalasPadam
  17. insyallah akan ada rezeki abg ben utk bergelar ayah! amin...

    tahniah buat bro wacana!

    BalasPadam
  18. setiap yang hidup di duniaNya sudah dijanjikan rezeki masing2 & pasti akan tertunai....hanya lambat atau cepat saja soalnya....ALLAH MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI...berusaha lebih & bertawakal insya ALLAH akan mendapat hasilnya

    BalasPadam
  19. mr ben,
    msred doakan cepat2 jadi abah...baru la tau camana perasaan abah...hehee...

    byk kita boleh belajar dari anak2...

    BalasPadam
  20. kak ipar qaseh turun darah semalam huhu yg baru kawen tu .. maybe keguguran .. apa2pun rezeki tu dr DIA ..kita sabar menanti .. tahniah kat bro wacana .. lepas ni jadi bapa .. pikul tggungjawab sebaiknya .. nak kawen gak ah hahaha

    BalasPadam