Kembali ke sekolah ..eh pejabat ..

by - Jun 29, 2011

Blog .. blog adalah catatan peribadi .. ok ? Tapi pastikan ikut landasan yg betul .. ada batasan mengikut agama dan undang undang..

Salam dan selamat pagi .. hehe ..

Dua hari rehat .. sakit perut dan sakit kepala ... Tak g keje ? Rezeki ada di mana mana .. kesihatan kita je tak de di mana mana .. kaya tak guna jika otak sakit .. kacak tak guna jika jiwa derita ... Kan ? Cantik tak guna jika hati kotor .. kan kan ?

Maka aku g keje hari ni dengan minda yang agak tenang .. tak fikirkan apa apa pun kecuali diri sendiri dan mereka yg aku sayangi ..

Sebelum ni aku gemar kisahkan kehidupan rakan-rakan ..tapi nampaknya aku kena fikirkan semula semua itu .. Bukan apa, nanti org tuduh kita nyebuk tepi lain mereka lak ..sedangkan kalau ikutkan sejarahnya, sebaliknya ..

Tapi tak mengapalah .. masing masing punya akal dan fikiran ..dah besar panjang pon .. kan kan ?

Ikut gila aku , mau je aku g Sabah ari ni sampai Jumaat ..hehe ..ikut wife .. dia meeting kat sana ..aku leh g jalan jalan ...tapi aku masih lom gila..hehe..

Maka aku kena jaga rumah 2 hari ni la ... Dan kena mula diet balik ..hurm..

Published with Blogger-droid v1.7.2

You May Also Like

14 comments

  1. Selamat pagi en ben..semoga terus tenang dan ceria hari ni..:)

    BalasPadam
  2. betol bro. kesihatan adalah anugerah Tuhan yang paling bernilai.dr apa-apa pun.. =)

    ecececeh,best jugak kalo dpt ikot p sabah tu kan?

    BalasPadam
  3. as salam..
    yeah.ketiadaan insan disisi, menambahkan lagi pengalaman kita untuk dijadikan modal menjaga keamanan keluarga.

    ha! satu point lagi, kalau bijak, tapi busuk hati, tak berbaloi kan jadi blogger? huhu..


    selamat menajaga rumah~ sebahagaian dari amanah tu~

    =)

    BalasPadam
  4. take care of urself sayang:)

    BalasPadam
  5. Alhadmuillah sudah baik..
    ^______^
    cheh, igtkn nk ikut wife sbb rindu,rupanya sbb nk gi jejalan hehe, papepun slmat menyambut israk mikraj :)

    BalasPadam
  6. Morning Mr.Ben
    Allah bersama org2 yg benar.
    Insyallah

    BalasPadam
  7. meeting kt sabah..wow..bestnye..nape tak ikut leh honeymoon twos..hihi~

    BalasPadam
  8. my pun br kembali bekerja hehe..

    wahh bujang la abg ben hehe

    BalasPadam
  9. morning ben..ckp psl diet, Azu xleh diet la..mkn byk.tp xnaik2.sabtu ni nk jog balik la.nk maintain metabolisme bdn semula:)

    BalasPadam
  10. Slm Ben, SETUJU halatuju hidup kena jelas n focus...... kite perlu tau ape kite buat......

    BalasPadam
  11. ek? abg ben dah gemok ke? huhuu

    BalasPadam