Berminat nak kerja di sektor awam ?

by - Jun 23, 2011

 

image

Meh ... klik SINI .. Kasi tau kawan kawan yer ...  Tak pe, tak yah undi aku pon.. hahaha...

You May Also Like

13 comments

  1. hahaha undian dah tammat . hahaha nak kejuruteraan , doakan saya dapat kos kejuruteraan komputer kat upm ya abang ben :) hehehe

    AWAK FOTOGENIK!!!

    BalasPadam
  2. mang berminat sgt ngan LHDN nih . tp tp tp bulan 11 nih baru degree . huhuh . melopeh lagi laaa .

    BalasPadam
  3. saye x abis blaja agi..hehe

    BalasPadam
  4. PTD tu..huhu..tak layak la plak..haha..

    jemput join segmen simple saya..

    SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

    BalasPadam
  5. aku mmg tak layak weh... jawatan tinggi2 tu.. kalau pembantu am rendah ok gk.hehhe

    BalasPadam
  6. salam, hebat tu...boleh jadi pegawai.

    BalasPadam
  7. done! hehe..
    keje kontrak yg ditawarkan ni..

    BalasPadam
  8. salam..

    abg ben, setahu saye la semua jawatan dalam sektor awam di bekukan sampai bulan 12.. ada keluar dalam pekeliling :)

    BalasPadam
  9. ada pengambilan lagi? ari tu dah kuar pekeliling yang permohonan untuk government dibekukan...~

    BalasPadam
  10. de gi ke..ke dalaman punya pengambilan..:)

    BalasPadam
  11. wah.. masih menuntut.. kena usaha keras ni...

    BalasPadam
  12. buatlah segmen 1000 blog lagi abg ben ye..request jea:)n menarik n3 ini..klakar pown ada..

    BalasPadam