Hampir berjaya !!!

by - Jun 29, 2011

 

image

Nyaris pagi tadi aku nak isytiharkan kemenangan pada HIDAYAH SALLEH (3.57 pagi ) .. sikiittt je lagi .. kalau tengok tempoh masa tu , hampir sejam.. tapi last last minit , SOR FIENA ( 4.27 pagi ) menghantar komennya .. huhu..

Maka terpaksa aku tunggu lagi .. haih... Ada yang mengalah dah ker ?? Kalau tak , terpaksa menunggu lagi ni ... Huhuh.. sabar eh sabar ...

Buat mereka yang merasa segmen ni mengarut , yer arrr.. mmg pon segmen ni mengarut .. sekadar hiburan di kala bosan ... ok ? nak segmen best , g kat Dewan Bahasa Pustaka .. ;P

You May Also Like

13 comments

  1. terlepas sudah segmen ni..-.-'

    BalasPadam
  2. dewan bahasa dan pustaka? ada segmen ape kat sana ek?

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  3. aduii.....dalam tido pun join lagi ye....hehehe....pukul 4 pg.....

    BalasPadam
  4. tak sempat nak join sibuk....

    BalasPadam
  5. as salam..
    haha~
    teruskan!!

    mengarut2 pun, boleh jadi pemberi cerita terbaru

    =p

    BalasPadam
  6. hehehe.. join segmen ni leh ilangkan tensen, cam main game.. saya dpt bunga :)

    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/saya-dapat-sekuntun-mawar.html

    BalasPadam
  7. alahai.. terlepas je sokmo! huhu

    BalasPadam
  8. Memang persaingan yg sengit..haha

    BalasPadam
  9. adeh..xsempat join..sempat lg x??

    BalasPadam
  10. haishh!! penat tau berjaga sampai nak dkt subuh..hehehe!!

    BalasPadam
  11. terlepas sudah..
    salam kenal ne kunjungan perdana saya di sini salam kenal

    BalasPadam