" Dia nak jadi blogger popular ? "

by - Selasa, Ogos 02, 2011

 

" Baiklah.. saya doakan dia popular dalam masa terdekat ini dan mendapat kepopularitian yang diciarinya itu .. "

 

Maaf.. ini bukan entri sentap.. Aku harapkan dia berjaya sebab mmg aku kenal dia dari dulu.. Dan entri aku tadi ,

Dan dia keluarkan entri sentap .. Apakah untuk aku ? Jika dari komen tu , yer.. mmg untuk aku .. Aku marah ? Tak .. sbb dia masih belum matang .. dan aku faham..

Jadi dengan entri ni , aku harap dia akan dapat la banyak trafik .. InsyaAllah .. Boleh popular dalam masa yang singkat selepas ini.. Jangan risau , ini bukan entri memalukan sapa sapa cuma bagitau , jangan buat kesilapan seperti mana yang pernah aku buat dulu dan rakan aku , FF buat baru baru ini .. yang mana hampir membuatkan kitorang tutup blog terus !!!

Duit ? Yes.. mmg best .. hari ni ko dapat banyak .. Esok ? ko kena berusaha lagi lagi lagi dan lagi.. yang mana akhirnya ko ibarat bekerja keras untuk mereka ..

Kalau dia kata iklan di blog aku banyak , ya ..mmg banyak tapi jangan lupa .. Setiap iklan yang masuk tu la menyebabkan perlu mendapatkan trafik yang stabil setanding apa yang mereka bayar !!!

Baca entri keluhan sahabat kita ini , Faizal Fredley dan Penulis Senja .. Maaf , kerana aku terpaksa sebut nama untuk membuktikan bahawa pengalaman mematangkan kita dalam dunia blog ini ..

Aku minta maaf pada mereka yang terasa  hati dengan entri aku.. Aku cuma nak bagitau , aku berblog bukan untuk hari ni atau esok .. Aku akan terus berblog selagi jari ini mampu menaip ! Samada dibayar atau tidak , menulis di blog adalah minat aku sekarang ... Esok lusa , wallahualam .. InsyaAllah ..

Huh.. baru pas solat terawikh .. haih..

You May Also Like

8 comments

  1. PENGALAMAN MEMANG MEMATANGKAN DIRI DALAM APA JUA KEADAAN.

    MY ADVISE : JANGAN MUDAH MENGALAH! ABANG DAH ADA APA YANG RAMAI BLOGGER NAK, BUAT APA ABANG NAK HANCURKAN HARI NI?

    BalasPadam
  2. sabar jer bang.. manusia kat dunia nih macam macam.. hade yg baek, hade jugak yg busok hati.. sama2 la kita muhasabah diri..:)

    BalasPadam
  3. kenapa dengan PS tu??

    yang FF tu ct tau.die putus ade sikit je.no hal kot.yang PS emo lebih kenapa.adei...suke bikin hal lah..

    yang ct tahu, setiap entry abg ben berasas.namun tak ade lah abg ben sampai nak hentam semacam je.biasenya pembaca abg ben akan faham sendiri.

    pengalaman akan mematangkan seseorang..betul kata abg tu.

    BalasPadam
  4. ini yang saya suka bersantai di sini.. mcm2 karenah blogger yang kita tengok kan..

    anyway, selamat menunaikan puasa ketiga esok..

    BalasPadam
  5. sabar je la abg ben..

    walau mcm mana pun depa kata..saya tetap sokong abg dari blakang :)

    BalasPadam
  6. bila meletakan duit sebagai niat utama :)

    aku berniat utk sampaikan sesuatu yang bermanafaat kpd diri sendiri dahulu ...insaallah bermanafaat bg org lain juga ...benda2 lain insaallah dtg dgn sendiri ...

    masih trs berusaha !

    excellence!

    BalasPadam
  7. klu nk kejar trafik, emmm, mmg down.. nk2 org yg mls cam keen ni.. huhu~ T_T

    BalasPadam
  8. semua dari niat.. kalau niat berblog semata-mata kerana duit or kejar traffic and follower.. takkan kemana melangkahnya.. kalau niat berblog tu ikhlas insyaalah akan jadi cam abang ben.. tol tak??

    BalasPadam