Aktiviti pelik di blog BEN ASHAARI .COM !

by - Ogos 22, 2011


Takde kaitan dengan makhluk asing .. tapi ??? Apa yang berlaku ??
image
Last terjadi ari tu .. Masa itu video murtad sehingga 1000++ online..tapi hari ni ? Mana ada entri ganas ?? Awat leh sampai 300++ online ni ?? Ni berlaku pada kul 5 petang gitu ..
image
Pelik ??? Hurm... entri apa yang diorg masuk ? Atau ada orang promote kah ?? Sapa yang backlink neh ???

You May Also Like

15 comments

  1. org blik keja crik menu berbuka ke?hehe

    BalasPadam
  2. waaaa banyaknya...aku kot! hehe..tak adalah....blog ku tak ramai view....huhuu tapi ada juga promot blog ini..kt blog ku...tak caya..jom tengok....(sempat lagi aku promot blog ku hahaa)


    http://cayob.blogspot.com/2011/08/cerita-panas-artis-malaysia-bergaduh.html

    BalasPadam
  3. sapa..? sapa..? bapak r..banyak kot..

    http://zulfattah.blogspot.com/2011/08/tahukah-anda-di-sebalik-jari-jemari.html

    BalasPadam
  4. saya ada gak bagi backlink tadi tapi x kan sampai banyak tu kot?? x logik...

    BalasPadam
  5. mesti dorg baca entri --> blogger tikam blogger, haha sebab dorg terasa kot? hahahhaahaha..

    BalasPadam
  6. sadisnya blog aku ngah ngah.. hampeh.. hahahaha

    depa rindu ben sebenaqnya tu

    BalasPadam
  7. Bnyaknyaaaaaaaaaaaaaaaaaa 0.0

    BalasPadam
  8. blog best dan penuh pengisian orang tak kisah tajuk apa pun abg ben! janji ada nasihat di entri itu...


    sentiasa support benashaari.com!

    BalasPadam
  9. ape kate kalo buat segmen y bkaitan dgn raya pulak? mesti best. kan. dpt la jgk feel raye ^_^

    BalasPadam
  10. saye rase pasal isu retis bela puppy tu kot...hehehe

    BalasPadam
  11. hehhee
    entri abg ben owes bes!=.<

    BalasPadam
  12. sy rasa la..org t'tarik dgn entri 'masa untuk nikah lagi satu' tu...hoho :p

    p/s : alhamdulillah...rezeki bro la tu.kan bagus hari2 mcm ni (",)

    BalasPadam
  13. sgt pelik!!:)

    *syabas en ben!!

    BalasPadam