Jenis-jenis kenderaan yang bakal diharamkan digunakan di lebuhraya Malaysia ..

by - Ogos 28, 2011

 

Berikut adalah kenderaan yang diharamkan digunakan di lebuhraya di sekitar Malaysia.. tapi jalan kampung , ok jer ..  :) hehhe.. memandai aku eh ..

image

" Garfield "

image

" Evergreen "

image

Ini kereta dipanggil " Tiada hala tuju "

image

" Ahmad Albab yang punya "

image

" No komen "

image

Yang ni , dikuatiri menyebabkan ramai terbabas sbb asyik memandangnya..

image

" Green Peace "

image

Jenuh nak kena samak jalanraya tu .. huhu ..

image

Hanya kereta saja dibenarkan.. Kasut tak leh ..

image

Hellow ?????

image

Yang ni sbb tak lepas Puspakom punya !

image

"Kembar siam "

image

Yang ni tak tau nak kasi kategori apa.. Motor ke kereta ?

image

" Kereta sangkut "

You May Also Like

13 comments

  1. aiyookk....kih3..yg vavi tu style

    BalasPadam
  2. hahahaha..


    abang saya ni tahun depan dah nak SPM...
    Boleh tak abang buat entry tentang macam mana nak cemerlang dalam SPM..
    i hope..

    BalasPadam
  3. kenderaan yang pelik .. haha ! nice :D

    http://simpl3blog.blogspot.com

    BalasPadam
  4. hahaha ingtkan kete ape tadi.heheh

    BalasPadam
  5. Bro, jangankan nak guna kat jalan raya, nak beli pun pk berjuta kali baru buat keputusan.

    Tapi kalau untuk raya tahun ni ok jugak. Memang ramai ar orang datang umah beraya.haha

    BalasPadam
  6. hahahaha..yang vavee tu lawak btol..kena samak ah ni..hahaha

    BalasPadam
  7. haha.. cantek la semua kereta tu

    BalasPadam
  8. Gi balik kampung ar Ben...buat lawak pulak dia dgn N3 pagi ni. I tawt it was 4 real...anyway...bagus la hari ni dah boleh gelak guling2.
    Selamat Hariraya!

    BalasPadam
  9. haha, ni betul2 punya kereta ke tipu je?

    BalasPadam