" Aku pon nak jugak laaa cam nih.. "

by - Ogos 31, 2011

" Abang ,  nak air susu  .. " .. " Baiklah .."

"Abang  , tolong kutip baju ... " .. " Baiklah .. "

" Abang , tolong amikkan beg kat atas tu .. " .. " Baiklah .. "

Baiklah.. baiklah.. baiklah.. dan baiklahh....

Apa boleh buat ... Takkan nak suruh aku mengandung lak kan ? Sabarr dehh ...

You May Also Like

12 comments

  1. hahaha..manja tu.
    tp biase la.
    teringat nasib ibu2 yg tggu ms nk bersalin kat wad aku tue..husband dorg sntiasa ada.. =)

    BalasPadam
  2. hhahaa,,sabar separuh dari imannnn :P

    BalasPadam
  3. saya pun suke mengandung sbb masa ni lah boleh ngada2 lebih sikit, hubby pun layankan je. hiks!

    BalasPadam
  4. takpe Ben...pahala besar tu :)

    BalasPadam
  5. he3..klu laki leh ngndung,lama dh pmpuan suruh lelaki mengandung..'tp lelaki mane sabr sesabrnye perempuan..huhu

    BalasPadam
  6. ada hikmahnyer tu...

    suami yg soleh... ^^

    BalasPadam
  7. Mr. ben memang tak boleh cakap apa-apa. Rzeki dah murah dah dengan bakal baby tu ^_^
    Moga Mr. ben dan isteri bahagia dan dilimpahi rezeki selalu. Amin~

    BalasPadam
  8. Berkorban apa saja abang Ben. :D

    BalasPadam
  9. hahhahaa... sabar..sabar..sabar..

    semoga abang ben dan isteri akan selalu dilimpahi rezeki dan kebahagiaan.. amin :)

    BalasPadam