Saja je mencabar ...

by - Ogos 22, 2011

 

Muhahaha.. kali ke dua kena tegur .. Ada aku kisah ?

" Cik , staff ke.. "

Aku pandang muka dia tanpa ada perasaan dan berlalu pergi selepas menganggukkan kepala dia ..

" Lain kali gantung pas yer .. "

Akak tu terus berkata kata ..

Aku wat dek ... Ada aku kisah ? Selagi ada diskriminasi , aku takkan pakai ! Tak kasi aku masuk , ada aku kisah ? G Alamanda je la aku ... Apa susah kan ?

Aku tau dia wat keje .. aku pon wat keje aku .. lain kali kasi taruk itu pintu elektronik kat situ .. senang .. Aku pon meluat gak nak gantung pas yang membezakan yang mana tetap dan yang mana kontrak !

You May Also Like

7 comments

  1. hehehe.. hebat abg ben.. cool je.. :)

    BalasPadam
  2. monday blues...heheee..relax abg ben :)

    BalasPadam
  3. gomen pun mcm tu eh..saya keja swasta lagi la..nak masuk keluar kena scan..badge dah gantung kat leher..pak guard x puas hati jugakk..nak gantung bagi nampak muka pulak..haishhh

    BalasPadam