Kalau diberi kuasa ! Ni lah kesannya ..

by - Ogos 28, 2011

 

image

Kesian... tu je yang aku boleh kata... Haish.. Apa la nak jadi dengan orang sekarang ni ?? Bila polis wat keje dia .. orang kata gila kuasa .. Bila diberi kuasa pada orang awam .. Ni la pulak halnya ..

Di Pulau Pinang , dua pemuda di dalam gambar di atas , dibelasah tanpa belas kasihan oleh sekumpulan lelaki yang mendakwa sebagai Skim Rondaan Sukarela  ..

Kononnya mereka kata budak ni nak pecah rumah .. Bukti ada ker ?? Skang tengok.. sapa wat repot... Kot ya pon , berhati perut la skit .. Main taruk jer .. Tang mana akal fikiran ? 

Apa yang aku boleh kata .. ni sikap manusia di zaman fitnah ni .. Gemar membuta tuli wat keje .. Bila dah tersalah ? Jauh sekali nak minta ampun maaf.. Haih.. Bila kena kat batang hidung sendiri , tau pulak nak jerit mengamuk ..

Baca je kat  artikal Dipukul tanpa sebab di BHARIAN .. Bab bab ni , manusia spesis ni mmg hero ..

You May Also Like

5 comments

  1. nak tunjuk hero xbertempat,sudahnye yg xbersalah menjadi mangsa.manusia2...

    BalasPadam
  2. Dahsyat!
    Sian budak2 tu.
    Malang xberbau.
    Berada di tempat yg silap.
    Hehehe..

    Jom tejah blog sayer
    ::Blog Sayer

    BalasPadam
  3. Bila kuasa disalahgunakan...

    BalasPadam
  4. teruknya bengkak mata dia...:/

    BalasPadam