Nak rogolkah ? Boleh je.. (18 SG)

by - Ogos 26, 2011

 

Sebelum nak rogol , jom layan gambar yang sangat menstimkan ini ..

imageimage

image

Terkini di Bharian - 14 rotan balasan rogol anak

Seorang buruh dijatuhkan hukuman 20 tahun penjara dan 14 sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam selepas mengaku salah atas tuduhan merogol anak kandungnya selepas mengikat mangsa berusia 10 tahun dengan tali rafia, bulan lalu.

"“Hukuman berat ini perlu dijadikan pengajaran bukan saja kepada tertuduh, malah kepada masyarakat pada umumnya. Tertuduh sepatutnya menjadi pelindung kepada anaknya dan bukannya melakukan perkara yang terkutuk dan menjijikkan seperti ini,” katan hakim...

G baca sendiri eh ...  Bagi yang hobinya merogol , cuba tukar ke bercucuk tanam .. Kalau malas bercucuk tanam , cuba pegang tasbih.. berzikir.. Tak susah.. Duduk dan berzikir je.. Mudah bukan?

You May Also Like

21 comments

  1. hehe.. kesan mendalam, masa sekolah dulu buat lawatan ke penjara pudu tengok video memang memberi rasa takut untuk lakukkan kesalahan/jenayah.. sekarang penjara pudu dah x ada.. :(

    BalasPadam
  2. memang patut canangkan bentuk hukuman ni agar jadi pengajaran & peringatan.

    BalasPadam
  3. daripada kena rotan cenggitu baiklah jangan berbuat perkara yang tak elok tu..

    BalasPadam
  4. dh hilang sifat kemanusian dalam diri. sadis sungguh.. haruan makan anak. memang menjijikkan.

    BalasPadam
  5. tapi, mereka2 ni lgsung xtakut dgn hukuman tu..kes rogol smkin mjadi2 gak..Haiwan pon kasih kt anak die..subhanaallah!



    *Jemput snggah blog budak nakal~

    BalasPadam
  6. HAHA ! tak boleh blaa bila abg ben ckap ~ bagi yang hobinya merogol , cuba tukar ke bercucuk tanam ~

    hahaha apa apa pon memang patut perogol dijatuhkan hukuman sebat 14 kali ..biar die rase azab dunia nie ..

    BalasPadam
  7. zina pun patot mcm ni gak..supaya mereka tidak melkukan perbuatan itu lagi..

    BalasPadam
  8. Pengajaran kepada perogol. Kan dah boleh duduk. Sakit tu. Eloklah pasni gatal2 je kat situ. Padan muka ko perogol.

    BalasPadam
  9. hakim tu pakcik saya..hehe nnt nk ckp kt dia len kali ks penjara seumur hidup je..20 thn tu kejap sgt..hihi =)

    BalasPadam
  10. hakim yg jatuhkan hukuman tu pakcik yana...hahahahaha

    BalasPadam
  11. spe yg jadi perogol tu mmg dye dah tempah maut....

    BalasPadam
  12. sape yg xinsap tgk ni... tatau laa

    BalasPadam
  13. terbaik la abg ben.~! insaf la kpd si perogol, jd la pelindung kpd kaum yang lemah..

    BalasPadam
  14. Kalau tengok videonya lagi best. :-P

    http://www.youtube.com/watch?v=4mskQa3VV_0


    Terbaru dari Logokoko:

    [13SX] Ketiak

    [U] Amoi comel

    [U] Kentut durian

    BalasPadam
  15. 7 bulan tido meniarap + menonggeng + berdiri jer sepanjang masa....

    tgk video ni bro ben... lagi thrill...

    http://www.youtube.com/watch?v=WoagucM7E5A&feature=related

    BalasPadam
  16. moga yg mana terlibat dgn kebetulan terbaca ni insaf dan ubah la hobi yg hasil dari bisikan syaitan laknatullah tu

    BalasPadam
  17. ibu syuzi kate ponggong camtu macam burger daging tgh masak.. ekekekekek...

    BalasPadam
  18. ish.. teringat cerita kakak, time tu dia g lawatan kat Penjara Pudu. diorg siap pasang video lagi. huh.. tu belum part yang kene gantung sampai mati.. ngeri la. *tapi nape la ade yang tak insaf2 lagi?

    BalasPadam
  19. saya hampir muntah tengok ;( dasyatnya. time rogol tak ingat, so ni la hukuman nya.

    BalasPadam