" Jangan tengok... bahaya ! "

by - Ogos 25, 2011

 

" Jangan tengok ! "

" Ala.. nape ?? Nak tengok gak ! "

" Jangaann... bahaya ler .. "

" Nak tengok.. tepi la tangan tuuuu .. "

" Haish.. jangan .. naya abang nanti .. "

" Kenapa pulak ?? "

" Ok.. dah ..boleh tengok dah .. hehe "

" Berita apa tadi ? "

" Hehe.. berita bazaar Ramadan kat Indonesia.. Hehe..banyak pasal makanan.. Kang tak pasal pasal ada yang mengidam nak ! Huhu.. Ada gak kena g indon nanti.. Adeh "

" Waaaa..... "

" Laalalalalala .. "

You May Also Like

21 comments

  1. hahaha..

    jahatlahh..

    sian isteri dia..

    hahah

    BalasPadam
  2. hahaha.. kesian kt isteri abg ben.. heeee~

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum

    btul gak tu abg ben. kang nanti mengidam tak pasal2 kena pergi Jakarta. hahaha.

    seronok tngok orang dah berkawen ni ish ish. (bila la aku nak kawen ni?)

    BalasPadam
  4. wahhh! bahagianya.

    ni tak sabar nak kahwin ni.. hehee.

    semoga korang berbahagia selalu. amin..

    BalasPadam
  5. haha! lucu pula..ingtkan apa la td tu..haha!

    BalasPadam
  6. haha.. lawak la abg ben nie..
    biar la isteri mngidam..sekali sekala..huhu


    HATI2 KETIKA MEMBACA AL-FATIHAH

    BalasPadam
  7. huhu..sweet..
    ok pe..leh g honeymoon skali lg..^_^

    BalasPadam
  8. Rahsia dia.... jangan kita tanya.." sayang... nak makan apa"...

    BalasPadam
  9. ingatkan apa benda la yang bahaya tu.rupanya yang pasal bazar kat indonesia tu.kesian wife tu.:)

    BalasPadam
  10. kalo dah puasa tuh, memang banyak ler nak makan kan....hihihiihih

    BalasPadam
  11. salam...

    bini aku dulu ngidam nasik ambang...

    sib baik nasik ambang...klu mengidam daging rusa ka...jenuh gak nak cari tuhhhhhhhh

    BalasPadam
  12. haha..ingt kn ape laa yg bahaya..hihi..somel!!..=)

    BalasPadam
  13. salam ben,
    aku ada orderkan almond london makcik jijah...aku dah bagi pada kwn kita ayu & CMG..bila free roger aku...ok

    BalasPadam
  14. hahahhaa...sabo je la en.ben nih....

    BalasPadam
  15. hahaha.. lucu je baca entry ni..

    BalasPadam