Pemain Malaysia tolak bermain di padang bola ini ..

by - Ogos 27, 2011

 

image

Aku pon tak nak weh.. mau patah kaki lari tempat gini .. huhu..

You May Also Like

13 comments

  1. hamboi...bukan main lagi senget dia...HAHA, tade pon nk kan... :)

    selamat hari raya

    BalasPadam
  2. hahaha...macam mana jadi macma tu??

    sunyi je blog ini..mana tukang comment lain ye?? bz kot membeli bela di bulan ramadhan ini...is--is...nampaknya aku je yang tinggal...
    huhuh....

    http://cayob.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. haha..ade2 je bro..mane dpt gmbr cm ni ntah

    BalasPadam
  4. ajo gilo nie padang...hahaha mcm padang tembak aje

    BalasPadam
  5. mate yg tengok pen senget dah ni.

    BalasPadam
  6. uih... mcm ghini bukan patah kaki ajer bro.. mau pecah perut sbb banyak kalai nak lari panjat lereng tuh...

    lagi satu pecah perut sebab ketawa...

    p/s: Selamat hari raya...

    BalasPadam
  7. kikikiki. bola pon xmasuk , asik kuar je. :D

    BalasPadam
  8. bola asyik ker sebelah kiri jer r nnt..haha

    BalasPadam
  9. Bhahaha...senget kepala main bola kat padang ni..

    BalasPadam
  10. memang susah la kalau nak jaringkan gol bile main kat padang ni.

    BalasPadam
  11. macam mana nak main bola tersenget macam ni. mahu tumbang ja. haha

    BalasPadam