Cinta tak semestinya bersatu ..

by - Ogos 26, 2011

 

image

Seorang wanita berusia 21 tahun dari Taman Kenangan, Sungai Karangan di sini bertindak lari dari rumah keluarganya untuk mengikut kekasihnya seorang lelaki Nepal pulang ke Kathmandu.

Wanita berkenaan, Norshahira Mohd Rasul, dipercayai keluar rumah sejak 22 Ogos lalu dengan alasan menemui seorang temannya di Sungai Petani. - BHARIAN

Betul.. cinta tak semestinya bersatu tapi kerana cintalah kita bertemu.. Hehehe.. Page baru yang aku baru buat di FACEBOOK untuk mereka yang suka dengan bermadah pujangga ..

Tapi , janganlah kerana tak dpt bersatu , maka buat keje gile ! Keje gila yang aku maksudkan tu , kawin lari .. Tu bangang namanya .. Ingat ingat la orang tua yang membesarkan kita tu..

Bayangkan dari dalam perut orang tua kita membelai kita .. tau tau bila besar , kawin lari  .. Pastu , bila dah tau kena tipu , baru nak teriak macam nak kasi runtuh gunung !

Nak kata padan muka , tak patut pulak.. Tapi bila buat kerja tu , tak nak pikir abis abis.. Kena la tau mana baik dan buruk.. Cinta cinta gak.. Tapi mak bapak tu kena la jaga ..

Kang menyesal tak sudah .. Haishh..

You May Also Like

6 comments

  1. saya sokong.cinta x semestinya dibuktikan di atas jinjang pelamin.x semestinya bersatu.

    BalasPadam
  2. betol tuuuu..cinta2 gak..tp ma ayh lbh pentg.....

    BalasPadam
  3. huh...seb baiklah akak ni dulu2 x wat keje giler...sobbb...sobb

    BalasPadam
  4. Ni namanya ikut nafsu. Tak amik pengajaran daripada cerita-cerita sebelum ni. Haih.. Apelah nak jadi..

    BalasPadam
  5. erk,hilang pertimbangan ape? insaflah...

    BalasPadam