Video Mat Sabu hina pejuang negara ..

by - Ogos 30, 2011

 

Nilailah sendiri .. Terpulang pada kepercayaan masing masing .. Tamo petik dari mana mana keratan akhbar...

Sumber : DeCottage

You May Also Like

9 comments

  1. sah tak rajin membaca ni..cakap ikot sedap hati hu3

    BalasPadam
  2. teringat kata2 sorang pensyarah ni "jgn pecaya sgt surat kaba tu. surat kaba tu yg btolnye hari dengan hari bulan je". banyakkan sumber bacaan n sumber maklumat. penilaian jgn ikotkn hati tp gune akal fikiran. nilai sebaik mgkin. lepas tu terpulanglah nak percaya yg mana.. kdg2 kita rasa kita tau tp sbnrnya kita ni xtau apa... selamat hari raya!

    BalasPadam
  3. Ini lagi power...hahaha tengok sendiri ye

    http://cayob.blogspot.com/2011/08/babi-lebih-baik-dari-kau-mat-sabu-cakap.html

    BalasPadam
  4. urm... terpulanglah kepada kite untuk menilai perkara ini.. bagi saya ini tidak bagus!!tak bace sejarah ker??

    *p/s:- abg.ben bile nak bwat balik program tukar2 link tu??

    BalasPadam
  5. Mat Sabu dah lupa bumi yang di pijak dan dah tak ingat langit yang dia junjung.
    Orang seperti ini wajid dinyahkan dari muka bumi ini.sumber yang di baca dan kaji tak semestinya benar.
    Buta sejarah tak nampak ke macam mana dia orang bunuh polis-polis bukit kepong tu !!!! sampai hangus di bakar.....!!!!!GERAMM

    BalasPadam
  6. Mat Sabu ni nak kena azan dulu baru dia sedar ni..

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Memang banyak fakta sebenar sejarah negara kita yang tidak kita ketahui. Banyak pembohongan jika fakta sebenar tidak memihak kepada golongan tertentu.

    I pernah mendengar cerita dari sorang saudara terdekat yang datuknya pernah menjadi ketua komunis, bahawa cerita sebenar perjuangan komunis di Malaya bukanlah seperti yang tertulis di dalam buku-buku teks kita. Itu adalah pembohongan semata-mata.

    Rekod-rekod sejarah dari luar negara dan 'sejarah lisan' memberitahu cerita yang sebaliknya...

    Check this out...

    http://trinleychodron.wordpress.com/2009/05/21/speak-the-truth-alternative-history-of-malaysiasingapore%E2%80%A6/

    BalasPadam
  9. kalau jawab soalan subjektif sejarah spm ni boleh dapat a+..mana tak nya.nota ciput je..goreng baik punye..

    BalasPadam