Sungguh syaitan Amerika itu !

by - Ogos 23, 2011

 

Bila baca akhbar harian , hampir setiap hari ada saja pertempuran sana sini dan majoritinya melibatkan orang ISLAM ... Palestin , Somalia ( perang saudara ) , Libya , Pakistan , Thailand dan banyak lagi..

Rasa-rasa korang yang mana si lahanat Amerika Syarikat tu campur tangan dan yang mana dia pejamkan mata ? Ya betul !! Tang si celaka ISRAEL itulah dibiarkan bermaharajalela menyerang rakyat Palestin ! Sungguh terkutuk ... Apa yang mampu dunia buat ? Mari mengutuk ..

Tapi bila tang negara ISLAM je cam Afganistan , Libya , Pakistan .. dengan pantas campur ! Kenapa dan mengapa ? Merekalah hero penyelamat dunia .. Negara kami ramai superhero ... dan paling penting ..

" KAMI POLIS DUNIA !! "

Wak luuuuuuu polis dunia .. Baik jadi pecuci tandas dunia !! Baru sesuai !! Tang suku sakat , 'ko' biar jer .. Tang orang lain  ????

"Oh , mereka pengganas ... mereka perosak ! Kita kena tangkap.. bicara mereka ! Ya , betul.. tak boleh dibiarkan !! "

Sekali lagi... Wak luuuuuu .... Serius aku sakit hati pagi pagi baca barua barua Amerika ni dok 'mengacau' negara negara Islam ... Yang menariknya , saudara Islam mereka yang kaya raya nun di Arab buat apa ?

Walaupun bukan semua , tapi kita tau hakikatnya ...

You May Also Like

13 comments

  1. bagi mereka Islam ni pengganas.. mereka sntiasa mengambil peluang utk menunjukkn kuasa mereka kpd negara2 Islam.. sbb tu kte kna jga negara kte, baru2 ni negara kte hampir2 istiharkn darurat,klau darurat tu brpanjangan, xmustahil mereka jga akan ikut campur..

    BalasPadam
  2. nak kena hati2 sekarang ni ! tentu laknat tu ada plan besar..adu domba sana sini laga sana sini..amerika sape tak tau hmm

    BalasPadam
  3. [melopong sekejap tengok pak arab tu tabur duit]

    BalasPadam
  4. bangang nye pak arab tu,. haramjadah sangat,.. anak2 somalia mati setiap 6 minit taknak pulak dia derma dgn duit tu,. mmg bangsa arab ni kuang hajar, selalu sangat berurusan dengan pak arab ni, selalu yg perangai mcm haramjadah ni pak arab dari saudi ,.. yg kaya raya tu,.

    BalasPadam
  5. ya..... sokong..... !!!

    BalasPadam
  6. kepala otak-otak kempas betul la pak arab tu...

    BalasPadam
  7. 2 patah perkataan jer saya nak cakap..

    "AMERIKA BODOH"

    sekian...

    BalasPadam
  8. islam yang tidak lagi utuh sperti zaman kegemilangan nabi Muhammad s.a.w dahulu :'(

    BalasPadam
  9. entri marah pagi ni ben :) skrg ekonomi diorang dah teruk, tgu nak kene declare bankrupt je. itu lah balasannye. tu baru sikit, tgu lah nnt lagi teruk diorang kene. sibuk nak jaga hal negara lain, negara sendiri??

    BalasPadam
  10. Islam pasti akan bangkit satu hari nanti.
    Takbur betul Pak arab tu.ceitt =.='

    http://mizzchokie.blogspot.com/2011/08/aku-mimpi-ben-ashaari.html [HAHA]

    BalasPadam
  11. Tak rasa hina ke perempuan tu di tabur duit cam tu?

    Berbaik sangka jer lah ek...mereka di atas tu Arab yang bukan Muslim. (Sedih kalau Muslim bersikap begitu)

    BalasPadam
  12. Amerika tu saja nak nyibuk konon hebat sangat...Negara Arab tu laks cam takut jer dgn Amerika padahal negara Arab kaya...tak paham langsung dgn politik dunia sekrang..SELFISH!!!

    BalasPadam