Bukti THE ROCK seorang gay !

by - Ogos 21, 2011

 

 

Camana la bintang pujaan aku dua ekor ni leh jadi gay ?? Huwaa... cedey akuuu !

You May Also Like

22 comments

  1. bodoh la.. lawak gile.. haha

    BalasPadam
  2. Iya ker nih. Cedeh gak sebab suka lihat badan dia yg ketak-ketak. huhu..

    BalasPadam
  3. hahahaaaaaa..lawak gilee!!

    BalasPadam
  4. hahahaha the rock dengan triple x ckp melayu!

    BalasPadam
  5. hadoi..tipah tertipu..tak larat nak gelak dah nehhh...sabo je le teman..

    BalasPadam
  6. HAHAHAHAHA. Video cam bangang. :D

    BalasPadam
  7. hahahahahhahah...lawak betol...haish...dulu fames ngn hang tuah gagal spm..la ni hat ni pulak...

    BalasPadam
  8. wakakakkakakakakaakakakka...kelakar gilaaaaaaaaaaaa!! wakakakakakakakaka adoiiii...

    BalasPadam
  9. hahaak.. lawak2.. akhirnyer ku rase pahit.. peewwiitt!!

    BalasPadam
  10. kenapa orang puteh yang berbadan taf mensti gay ar?? kesian kat ponpuan terpaksa amik laki kurus keding.. hehe.

    BalasPadam
  11. kenapa orang puteh yang berbadan taf mensti gay ar?? kesian kat ponpuan terpaksa amik laki kurus keding.. hehe.

    BalasPadam
  12. Har har har lawak!

    Bagus la saper yang tak der kerja buat kerja nih. Pergerakan mulot semuanya kena!


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Kentut durian

    [18SX] Haaa??? Video seks Paris Hilton tersebar lagi???

    [U] Toto kini dihalalkan - Selamat Hari Raya!

    BalasPadam
  13. hat ni mmg tak bleh blah.. rosak.. rosak.. depa ni otak gila2 betoi.. hahaha..

    BalasPadam
  14. HAHA HAHA HAHA . okayy now i just cant stop laughing . -.-

    BalasPadam
  15. HAHAHAHAHA...memam tak bleh blah..

    BalasPadam