Kalau dah bukan rezeki !!

by - Ogos 23, 2011

 

Tu la.. jangan sangka bila di  nasi tangan , pasti masuk ke mulut.. silap silap tumpah sewaktu nak suap !

You May Also Like

20 comments

  1. peh...sayangnya, sikit lagi nak masuk!

    BalasPadam
  2. Salam abg ben,

    I'm back!!!;)

    BalasPadam
  3. tension dia... Allah lebih mengetahui. pengajaran buat kita agar jgn gelojoh & berhati-hati.

    BalasPadam
  4. tu dia aih. tobat selop la kalau Nadh jadi lagu tu. T.T

    BalasPadam
  5. betul abg ben. Tu lah org kata takde rezeki.

    BalasPadam
  6. Dia terlalu konpiden. Itu yang dia main-main sikit... tapi tak masuk pulak!


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Kentut durian

    [18SX] Haaa??? Video seks Paris Hilton tersebar lagi???

    [U] Toto kini dihalalkan - Selamat Hari Raya!

    BalasPadam
  7. ape yang " di nasi tangan"???

    BalasPadam
  8. kalau kat malaysia dah kena kutuk tu hmm( mcm tu tak boleh masuk !) apa pun nasib

    BalasPadam
  9. btul tu takde rezeki.tapi mcm tu punya free pun tak boleh gol..memang malu

    BalasPadam
  10. kadang2 dah masuk mulut pun boleh muntahhhh...bukan rezeki gaks...hehehee...

    BalasPadam