Rezeki oh rezeki ..

by - Sabtu, Ogos 27, 2011

 

Sapa sangka kan ? Ada juga yang sudi memberi hadiah pada aku sempena Ramadan ni ... Hehe.. Mula mula aku dapat kad raya dari rakan lama di FB yang akhirnya jadi blogger akibat terpengaruh dengan aku .. hehehe ..

Pastu dapat lagi kad raya .. Wah... terharu aku .. Huhu.. Yelah , biasanya yang bagi kad raya ni , kawan kawan rapat .. Tapi tak sangka lak baru kenal pon sudi pos kad raya.. POS okeh ! Tapi yang tagged kat FB ramai... Makasihhhh.. makasih sbb ingat kat aku ..

Dan .. aku dapat hadiah dari Sarawak .... Huhuh.. Sapa bagi ? Biarlah dia saja yang tahu... kan kan ? Kang bagitau , susah lak dia.. Ada yang terasa kenapa diorg tak dapat lak kan ? :) .. Hadiah apa ? Aku dapat kek lapis dan ikan terubuk ..

Satu lagi.. baruuuuuuuuuuuuuuuu je tadi aku jumpa blogger comel loteh nih.. Heheh.. Jumpa kat tepi jalan jer.. Lama dah deal nak jumpa dia .. Dia kata nak bagi biskut raya untuk rasa rasa keluarga .. Alhamdulillah.. Tu bukan takat rasa dah .. leh jamu tetamu gak tu ...

Terima kasih kepada mereka yang sudi ingat aku .. Dan juga buat mereka yang dah beli baju KELAB BLOGGER tu haa... Rasanya dekat 100 helai gak terjual... Tak sangka.. Huhu.. Dan pasni akan keluar satu lagi design dengan logo baru.. okeh ?

You May Also Like

6 comments

  1. untungnyer bro ben...

    tumpang gumbira jap...

    hehe

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd Mr. & Mrs. Ben + Ben Junior. ^___^

    BalasPadam
  3. Uiks! Terlupa lak nak kasi kad raya digital kat Ben. Hehe!

    Tak sabar nak tengok design t-shirt dengan logo baru tuh. Ben tak nak buat contest design t-shirt ker? :-p


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Resipi biskut raya mudah

    [13SX] Ketiak

    [U] Amoi comel

    BalasPadam
  4. hoho. panjangnye baruuuuuu tu. :p
    Di kesempatan ni, yaya mohon maaf jika terkasar bahasa di sepanjang penulisan yaya semasa berbelog. walaupun berkawan dan berhubung secara maya, tapi kebanyakan blogger lama adalah inspirasi bagi blogger baru yg baru menapak mencari hala tuju. Selamat hari raya beben dan semua. Semoga lebaran ini memberi kita seribu satu khabar gembira. yang jauh kita dekatkan yang dekat kita rapatkan. :')

    wah panjang betul.


    (walaupun yaya jarang komen tapi yaya tetap baca blog ben tauu)

    BalasPadam
  5. alah tshirt! saya selalu lupa.kena buat reminder BAYAR! argh. em, 2 3 hari lagi saya bayar lah .lambat takpe la asal dapat.

    BalasPadam