Meriah sungguh di malam raya sbg blogger ..

by - Ogos 30, 2011

 

Dua tahun bergelar blogger tapi tahun inilah yang paling meriah sekali ... Alhamdulillah.. Rakan blogger saling ingat mengingati dengan mengirim ucapan hari raya di Facebook .. Terharu weh.. dan paling membuatkan aku tersenyum ( selain terima ikan terubuk dan kek lapis ) ,

image

Sapa la aku ni kan ? Bila ada artis tinggalkan ucapan khusus  buat aku , mmg terharu abis la kan .. Heheh.. Selain dari tu , banyak lagi ucapan dari rakan blogger yang aku terima di Twitter .. Itu tak termasuk lagi ditawar untuk ditemuramah untuk satu rancangan di RTM ..  :)

Selain ucapan raya , malam raya ni aku telah memboroikan diri dengan juadah yang diberi oleh jiran mak aku.. Huhu.. Keluarga jiran ni mmg best la.. Setiap thun tak prnah lupa mengirim juadah pada kitorang.. Cuma tak dapat nak balas sbb mak aku malam ni agak kepenatan untuk memasak ..

Apa apa pon.. tunggu esok.. Nasi tomato spesel mak aku menanti .. hehehe.. Sebulan berpuasa , sebulan memboroikan diri.. huhu.. Menarik sungguh Aidilfitri di Malaysia ...

Alhamdulillah .. Syukur pada Allah kerana memberi kesempatan sekali lagi menikmati Aidilfitri .. SELAMAT HARI RAYA SEMUAAAAA...

You May Also Like

15 comments

  1. selamat hari raya abg ben.

    selamat memboroikan perut

    BalasPadam
  2. sekamat hari raya abg ben!!

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya abang ben..And gud luck for anything u will do.. jangan nak boroi sangat abg ben.... Makan tu sikit2.. hhehe.. tapi nasi tomato cam menarik.. bestnyeee

    BalasPadam
  4. selamat hari raya abg beng :D

    mohon maaf andai ada salah silap :)

    wah..jadi artis la cam ni dh kene temuramah..hihi..

    selamat memboroi :B

    BalasPadam
  5. wah wah, najwa latif. minat betul kat dia.suara sedap :) dah ben artist, bergaul pun dengan artist...haaaa

    BalasPadam
  6. papabesar semakin besarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............................................................................................................di perutttt~ hahaha~

    BalasPadam
  7. selamat hari raya bro ben... nanti singgah dengar lagu raya ciptaan ary ble tak... nak tahu jugak pendapat bro ben..

    http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

    BalasPadam
  8. wah untungnyer bro ben najwa latif wish raya....

    selamat memboroikan diri...

    **memang lawak la ayat memboroikan diri tu... wakakaka...

    BalasPadam
  9. selamat hari raya dan salam kemerdekaan abang ben :)

    ewah,najwa latif tu..hehe

    BalasPadam
  10. Salam Lebaran En. Ben !
    boroi jangan tak boroi .
    miahahahaaa :P

    BalasPadam
  11. Selamat hari raya..
    Selamat hari merdeka..
    Selamat hari penuhkan perut.. :)

    BalasPadam
  12. salam lebaran abg ben...maaf zahir dan batin...

    BalasPadam
  13. salam lebaran jua uhuhuhu . sesi memboroikan perut dah bermula ek .

    BalasPadam