Encik PDRM , tolong amik tindakan tegas !

by - Ogos 27, 2011

 

Aku pelik .. serius pelik.. Macam macam orang dah pesan.. Dari no 1 hinggalah auntie kemas pejabat tu..

" Bawak kereta elok elok .. Biar sampai rumah .. jangan sampai kubur .. "

Tapi ?? Tak mahu gak paham... Apa punya manusia betul laa.. Nak bawak laju laju tu nak g mana ? Kalau nak bawak ala ala F1 tu , kasi tukar la itu kereta .. Ni takat kancil cabuk.. Myvi cabuk .. pastu nak bawak konon cam .. kereta bawah ni ..

imagetolong kasi kaya dulu.. Ni baru kena saman RM300 , dah mintak rayuan .. Apa kes !!

Encik polis , kasi saman je mana mana pemandu yang tak nak dengar cakap ! Bila dah eksiden , baru nak garu kepala.. Bila ada yang mati , baru nak teriak tak hingat .. menyesal la sangat tu !!  Caitt..

You May Also Like

6 comments

  1. itula pasai..cuma,kalau dah jem kat highway tuh,jangan nak laju kat lane emergency yer..bahaya tuk rider2 motor..

    btw,iklan percuma di blog cheq>>



    iklan percuma

    BalasPadam
  2. itu lah mentaliti pemandu2 kat Malaysia ni.. pegang jer stering terus berangan jadi pemandu F1..

    BalasPadam
  3. hahaha mmg lah..diorang x rase agy 2... haishhh
    kancil turbo?? kekekeke

    BalasPadam
  4. diorang rasa diorang hebat sangat kot.huhu

    BalasPadam
  5. bro..terasa sy dgn entri ni.tp sy x bw myvi.kancil pun x jgk.tapi,sy dh insaf dh.thn ni xnk kena saman lagi..hehehe :p

    p/s : selamat hari raya!!

    BalasPadam