" Sori beb.. aku sedar diri..."

by - Ogos 22, 2011


Ingat lagi zaman sekolah menengah.. Member-member gila ngan Levi's .. Ngan aku aku terjebak .. Tapi aku sedar diri .. masih sekolah.. takkan nak mintak org tua kan .. jadi aku beli jer GA BLUE jer.. Telan air liur je la tgk member guna 501, 521...

Bila dah mula kerja , baru aku beli dua tiga helai ..tu pon harga yg tak sampai 200 punya.. Bapak aku, geleng kepala jer .. Berkali ayah aku ingatkan aku, simpan duit..simpan duit ..

Dan sekarang , aku akui kata ayah aku.. Simpan duit ! Dah tua gini baru kalut nak simpan duit..

Published with Blogger-droid v1.7.4

You May Also Like

22 comments

  1. betul tu abg ben . saya pun same , tengok orang lain pakai jeles je rasa . hihi

    BalasPadam
  2. betul abang ben.. saya dah merasai.. arwah ayah selalu pesan.. jimat sikit.. takyah beli baju tiap bulan.. degil. ni nak kawen baru terhegeh-hegeh nak menabung.. adeh!

    BalasPadam
  3. betul abang ben.. saya dah merasai.. arwah ayah selalu pesan.. jimat sikit.. takyah beli baju tiap bulan.. degil. ni nak kawen baru terhegeh-hegeh nak menabung.. adeh!

    BalasPadam
  4. xyah publish eak...hehe..
    dh smpai eak kad rye...alhmdulillah..

    BalasPadam
  5. haha aku setahun, 1 sluar je bli..

    BalasPadam
  6. betol tu abg ben... klu nak kot org bergaya memang parak la kita...

    BalasPadam
  7. pakai yg x ori je lah.. bli kat pasar mlm 40 50 rggit jee... hehehee

    BalasPadam
  8. Zaman sekolah dulu, saya gila dengan jeans sebab minat terlampau kat Amy Search.Zaman seluar koyak2 dulu, ingat tak? ( Soalan untuk yang dah veteran sebab yang muda2 tentu tak tau)

    BalasPadam
  9. duit banyak x pe la.. huhu.. yang x brapa nak banyak ni, tengok je lah

    BalasPadam
  10. waaaa
    hehe..pesan ayah kan...
    heee
    so..ingat pesan ayah abg ben same2!

    BalasPadam
  11. gua beli seluar Bundle je..ori,murah..huhuhu

    BalasPadam
  12. sebut GA blue.. rindu pula nak pakai jeans..
    Panduan memilih bakal isteri

    BalasPadam
  13. pakaian awe tak da la beli berjenama..asalkan sedap pakai, tahan lama dan murah :)

    BalasPadam
  14. saya selalu ingatkan diri sendiri, jgn jadi macam org lain kalau kita tak mampu. :)

    BalasPadam
  15. wah..pakcik(main je)....abang ben pun mengalami yang sy alami T(0o)T sob2....jeles bila tgk kawan pakai jenama yang branded....tahan jaklah nafsu mau beli jeans LEVI's...huhuhuh..

    BalasPadam
  16. hihi.

    bile pegang duit sendiriand mengenangkan mcm mcm nak bayar tak jadi beli benda benda mahal tu semua :p

    BalasPadam
  17. bro, kalo kempunan sgt... beli yang thailand mari lah...

    BalasPadam
  18. sy ni belajar tak abes lagi, hutang dah sebukit(hutang ptptn), duit tabungan plak ade brape hinggit je.. :(

    BalasPadam
  19. sebab tu ada perpatah,ukur baju di badan sendiri..

    BalasPadam
  20. betul sgt2...huhu...dah tua2 baru inat nak simpan wit huhu

    BalasPadam
  21. pakai yang bundle pya murah....

    BalasPadam