Khamis, 25 Ogos 2011

" Jangan tengok... bahaya ! "

 

" Jangan tengok ! "

" Ala.. nape ?? Nak tengok gak ! "

" Jangaann... bahaya ler .. "

" Nak tengok.. tepi la tangan tuuuu .. "

" Haish.. jangan .. naya abang nanti .. "

" Kenapa pulak ?? "

" Ok.. dah ..boleh tengok dah .. hehe "

" Berita apa tadi ? "

" Hehe.. berita bazaar Ramadan kat Indonesia.. Hehe..banyak pasal makanan.. Kang tak pasal pasal ada yang mengidam nak ! Huhu.. Ada gak kena g indon nanti.. Adeh "

" Waaaa..... "

" Laalalalalala .. "

21 komen :

Clara berkata... [Reply to comment]

hahaha..

jahatlahh..

sian isteri dia..

hahah

gadis melayu berkata... [Reply to comment]

hahaha.. kesian kt isteri abg ben.. heeee~

adamainaa.com berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum

btul gak tu abg ben. kang nanti mengidam tak pasal2 kena pergi Jakarta. hahaha.

seronok tngok orang dah berkawen ni ish ish. (bila la aku nak kawen ni?)

puteяi ʓαняα berkata... [Reply to comment]

wahhh! bahagianya.

ni tak sabar nak kahwin ni.. hehee.

semoga korang berbahagia selalu. amin..

asnizaziz berkata... [Reply to comment]

haha, boleh plak cmtu :D

miss inna berkata... [Reply to comment]

haha! lucu pula..ingtkan apa la td tu..haha!

FyzaLovato berkata... [Reply to comment]

hahahaha..
sian bini die...

ieyza afieyna berkata... [Reply to comment]

haha.. lawak la abg ben nie..
biar la isteri mngidam..sekali sekala..huhu


HATI2 KETIKA MEMBACA AL-FATIHAH

eva_evo berkata... [Reply to comment]

huhu..sweet..
ok pe..leh g honeymoon skali lg..^_^

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

hehehe smpi gitu haaa

Shahazrin berkata... [Reply to comment]

Rahsia dia.... jangan kita tanya.." sayang... nak makan apa"...

cik heroin berkata... [Reply to comment]

haha, so sweet

Ina Nadia berkata... [Reply to comment]

ingatkan apa benda la yang bahaya tu.rupanya yang pasal bazar kat indonesia tu.kesian wife tu.:)

nadia arrumaisha berkata... [Reply to comment]

kalo dah puasa tuh, memang banyak ler nak makan kan....hihihiihih

Zainal berkata... [Reply to comment]

salam...

bini aku dulu ngidam nasik ambang...

sib baik nasik ambang...klu mengidam daging rusa ka...jenuh gak nak cari tuhhhhhhhh

RATU QASEH SAIFUDIN berkata... [Reply to comment]

haha..ingt kn ape laa yg bahaya..hihi..somel!!..=)

Nafisah Ruslan berkata... [Reply to comment]

hahaha.. comel je :)

Niena Pengembara Ilahi berkata... [Reply to comment]

haaa... tak baikkkk...

sian dia

eqbalzack berkata... [Reply to comment]

salam ben,
aku ada orderkan almond london makcik jijah...aku dah bagi pada kwn kita ayu & CMG..bila free roger aku...ok

OMR (Rose) berkata... [Reply to comment]

hahahhaa...sabo je la en.ben nih....

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

hahaha.. lucu je baca entry ni..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI