Sabtu, 27 November 2010

Selamba giler bergaduh berparang parang !

 

Aku tengok diorg bergaduh macam dalam filem ! Berparang parang !! Sorang tu berbadan gempal besar dengan kepala berdarah tapi masih berdiri tegak sambil menghayunkan parang dia ke arah sekumpulan lelaki yang datang menyerang dia ! Kawan kawan dia ada yg terbaring mati dan ada yang dah lari !

Aku seolah olah nampak seperti kelibat Awie .. Mungkin dia dan kawan kawan dia di serang .. Tau je la kan .. Awie tu pon ramai musuh .. Mungkin lelaki berbadan gempal tu bodyguard dia ..

Aku hanya mampu tengok dari jauh .. Tak berani nak g tolong atau buat apa apa.. Aku suruh wife aku kunci pintu pagar rumah dan berdoa agara mereka tak datang menganggu ...

Tiba-tiba pintu pagar aku diketuk dengan kuat ! Aku bukak pintu dan lelaki berbadan gempal itu meminta tolong ! Dia nak masuk untuk berlindung dari kumpulan lelaki tadi ! Aku serba salah ..takkan nak bagi dia masuk ? Nanti diorng mesti datang rumah aku pulak.. Haih .. Apa yang perlu aku buat ???

Baru aku nak buka pintu , tiba tiba wife aku pegang bahu aku !! ...

" Bang , bangun cepat .. lewat dah ni.. kata nak g tengok rumah tu ! Kang abis orang beli rumah tu.. Cepat la g mandi .. "

Potong stim betul la.. aku baru nak tolong lelaki tadi .. Kena sambung malam kang lak mimpi tu la... haih

26 komen :

rabiatul berkata... [Reply to comment]

mimpi rpenye. ingtkn ape. hehe.

abg ben, b0le x bg link entri abg ben yg psl sy suka slog awk ?? sy da 2 ari tak online. s0, byk yg trtggl.

uNa da wiTch berkata... [Reply to comment]

kahkah .
tadi igt ngah tgk pilem 2 alam.
rupanya mimpi . hohox

Fiqas berkata... [Reply to comment]

hishh...mimpi rupanya...igtkan betul tadi..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

Salam.
Haiya..mimpi ke?hik3.

p/s:LM pun mimpi juga hari tu,tp tak berani nak buat entri haha.Memang dlm mimpi tu abg angkat tu tak lari..hehe.

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

bertuah betul En.Ben.Pagi2 dah kenakan org! Ingat nak cari dlm surat khabar berita tu tadi.he!he!he!

Pensel Kontot berkata... [Reply to comment]

wah hencek nak gi beli rumah baru kew?

nur berkata... [Reply to comment]

saspens je.. isk2

gadisBunga berkata... [Reply to comment]

salam singgah En Ben

nasib baik mimpi je. huu~

Cyda Acme berkata... [Reply to comment]

punyalah khusyuk baca .. sekali tuh mimpi hu3

Afiq Bukhari berkata... [Reply to comment]

kahkah leh sambung ke bro?? takut tersambung yang lain plak hehe ;p

Terbaru dari AfiqBukhari.com - Kuku kau panjang sangatla...

Danial Ikhwan Jaafar berkata... [Reply to comment]

hahaha dah agak dah mesti mimpi punya. agak bagus en.ben tulis/blog pasal mimpi, sekurang-kurangnya dapat ingat. kebanyakan orang tak dapek nak ingat ha.

************* berkata... [Reply to comment]

la..ingatkan btol2x..mimip upenyer..hehe

Malek Ku berkata... [Reply to comment]

tudia ah...haha

miss miera berkata... [Reply to comment]

hehe...mmpi upenye...
abg ben, follow saya blik boleh??
masih baru dlm blog nieh..
nk jugak ade otai2 follow sy...huhu :(

Tn.Punya berkata... [Reply to comment]

cis tertipu den..heheeh..creatif juga kau ni BEN.. takpe malam nanti sambung mimpi tu semula ye

wida berkata... [Reply to comment]

wat suspen jer..hehe.kita ni m'baca punyalah penuh perasaan

sfatimahzj berkata... [Reply to comment]

selalu gak ea mimpi2 ni..hehehe

mia berkata... [Reply to comment]

ahahahahhaa....terbaek en benn..seyesly...

yana berkata... [Reply to comment]

ahah,mimpi rpenya..cam suspen je td,ingtkn btul2 dpan mta...hehe~

Yati Ali berkata... [Reply to comment]

cissss...tipah tertipu rupernyer...

niDa berkata... [Reply to comment]

ceehhh... tipah tertipu betul la..... ye ye bace ngan neves nye...

Norizwan berkata... [Reply to comment]

bro steady bro....:)

akuanakpahang (AAP) berkata... [Reply to comment]

Salam Tuan Ben kaco kalau layan mimpi nie :)

Entri Terbaru "Susahlah saya kalau nak jadi orang kolumpo"

Ayen Giggs berkata... [Reply to comment]

Menarik mimpi ni,bukan senang nak dapat tp agak2 boleh dtg lagi ke malam nanti utk sambungannya,huhuhu.....

Orange berkata... [Reply to comment]

syok je baca...tiba-tiba..adess hehe..penuh kesaspenan..

Kuronofu91 berkata... [Reply to comment]

persoalan...samseng tu gerun tgk abg Ben atau abg Ben gerun tgk samseng2 tu???hahaha..
kalau wat filem leh pecah pggung RM40 juta ni!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI