Kabinet TV tajaan Perabut Unggul !

by - Khamis, Januari 10, 2013


Alhamdulillah .. Perjumpaan dengan orang besar serta staff Perabut Unggul berjalan dengan lancar semalam . Satu perbincangan santai telah pun menemui kata sepakat.. Mesyuarat terpaksa ditunda kerana Qhaliff dah naik bosan . Takde rakan sebaya dalam tu dia .. Hahahah ..

image
Langkah seterusnya ialah menanti cadangan dari pakar perunding rekabentuk mereka yang akan datang pada hari Sabtu ni . Mereka nak tengok dulu rumah pastu akan bagi cadangan dan design yang sesuai dengan mood rumah aku tu .. Hehe.. Tak sabar la pulak ..
Selepas perbincangan tu , aku pusing jap kilang milik PERABUT UNGGUL SDN BHD yang terletak di 125 & 126, Jalan Nilai 3/14,
Kawasan Perindustrian Nilai, 71800 Nilai, Negeri Sembilan. Erk , dari rumah aku , tak jauh pun. Dalam 25km je .. Hehe..
Aku tengok sendiri la bagaimana pekerja mereka begitu komited menyiapkan segala perabut yang ditempah . Hurmm .. Ok gak kan ? Direct dari kilang mereka sendiri ..

Tak sabar pulak nak tunggu hari Sabtu ni .. hehe .. Nak gak tau apa pendapat mereka pada ruang tamu aku tu . Kot la boleh bagi idea yang menarik .. Maklumlah , aku kan kerja dalam rumah tu .. hehe .. Penting untuk mood aku ..
Kalau ikut dari design yang mereka ada , mmg cantik cantik la .. Namun aku yang dah terkena berkali kali ni perlulah berhati hati. Sebab itu aku nak dengar sendiri pendapat dari pakar Perabut Unggul ni .. Hehe ..
Apa pun , sabar dululah yer .. Minggu depan aku cerita lagi pasal ni selepas pihak Perabut Unggul ni datang ke rumah baru aku .. Lalalalalla …
Bagi yang tak pernah dengar nama Perabut Unggul ni , bolehlah gi ke laman web rasmi mereka di http://perabut-unggul.com/ .. Yup .. Mana tau kalau korang nak renovate rumah kan ? Leh je g mintak pendapat mereka dan kalau berkenan .. apa lagi kan ?

You May Also Like

15 comments

  1. untunglah bro dapat tajaan perabut.. kalau ada lebih2 suruh dia taja walldrop dekat rumah aku pulak tau.. hahaha

    BalasPadam
  2. kalau nk mintak sponsor gak agak2 dpt tak? hehe... apa2pun alhamdulillah...murah rezeki bro dan family...

    BalasPadam
  3. Nasib baik jauh. Kalau x mesti terjah jgk

    BalasPadam
  4. Bhai Ben...

    Gua dulu cuma bagi lakaran dan gambar photo rumah jer.. terus kotraktor gua tue buat gambaran 3D untuk tunjukkan kat gua...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  5. mood jelez mula menyerap dlm diri... huhuhu...

    BalasPadam
  6. ape abg ben ditaja?owh..ini gosip bru nih..hihi...wah..sonoknye dpt kabinet tv...best2

    BalasPadam
  7. untungnya lah ad yg sponsor..byk dh leh jimat...

    BalasPadam
  8. Kalau bro ben dpt tajaan ruangan SOHO pun best juga kerana ramai org skrg suka kerja dr rumah. Dpt ruangan kerja yg selesa pasti lebih produktif.

    BalasPadam
  9. perggghhhh... da nak pasang la perabot kat umah... syok ar camni... hehehehe

    Kes Dera baby di taska: Taska Puaka

    BalasPadam
  10. kan best klu org sponsor rumah kat sy..haha

    BalasPadam
  11. terbaik bro..dapat tajaan..hehehe. semoga lepas ni akan dibukakan lagi pintu rezeki seluas-luasnya..amin..

    BalasPadam