Berikut adalah hadiah yang menarik mata aku ..

 

Maaf yer .. ni segmen sekadar suka suka ... Cuma yang mana benar benar menarik mata aku akan layak berada di sticky post selama 24 jam .. hehehe.. Walaupun bukan benar tapi yang penting ialah keikhlasan namun begitu pastinya aku ada sesuatu yang aku mahukan di pada harijadi aku kan ... hehehe.. tapi bukanlah aku mintak pada kawan kawan .. aku beli sendiri la.. hadiah untuk diri sendiri .. kan kan ?

Berikut adalah hadiah yang aku berkenan .. hehe .. semua berkenan tapi aku terfikirkan ini :

image

 Section sub zero

image

Malek ku

image

MILA

image

FIQAS

image

AKU BERSAMA CAHAYA

Ok... semua hadiah menarik sangat .. cuma skang ni aku mencari hadiah apa yang aku nak beli .. hehe.. Yang aku pilih tu adalah mungkin yang akan aku beli .. Tapi yang manakah paling aku nak buat masa sekarang ??? Yang itulah akan beli nanti... hehehe. ..

Buat mereka yang sertai segmen ini , jutaan terima kasih !!! Aku amat amat amat hargai sangat .. Mereka yang mengucapkan selamat pada aku juga , dengan rasa rendah hati aku mengucapkan terima kasih yang tak terhingga.. Anda semua yang terbaik !!

Untuk lihat hadiah yang mereka bagi , sila ke sini ..

7 ulasan:

  1. hepi early bro ben..haha..awal sgt wish ni..:)
    kamera bro da ade..i phone 4 cara gak..:)

    BalasPadam
  2. salam..

    abg ben...

    saya join contest besday abg ben tu..

    BalasPadam
  3. wohoo..mestilah jam yang bro ben perlukan masa ini....keh3

    BalasPadam
  4. as a blogger yg mantap!
    simple flexible keyboard la paling diperlukan, hehehehehe

    =)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009