Nak tau erti MEMPERGUNAKAN ??

by - Khamis, November 11, 2010

 

image

image

Pada yang tak tahu apa isu entri ini , sila rujuk sini (link)

Blog atas tu , semua sedia maklum tu blog aku.. yang bawah tu .. blog Mat Gebu la kan ... Atas persetujuan bersama , penggunaan FEEDER digunakan dibahagian atas  untuk 'pertukaran pembaca' dua dunia blog yang berbeza.. Blog peribadi dengan blog masakan ..

Disini kitorang saling 'mempergunakan' bertujuan untuk mempromosi blog dan seterusnya dengan blog blog yang berada dalam blog list kami... Dan ternyata konsep ini berjaya.. Dan ada beberapa buah blog lagi yang buat cara ini atas persetujuan bersama ...

Fikirkan sendiri ...

You May Also Like

13 comments

  1. Baik cikgu. Paham dah. Hehe ..

    Jgn marah. Gurau shj ye.

    BalasPadam
  2. Kalau nak pikir apa orang cakap memang terbantut semua kerja.Baik kita teruskan saja apa yg baik...LM sokong bantuan anda selama ni.Tak rasa langsung diri dipergunakan.

    BalasPadam
  3. bagi saya..apa salahnya 'mempergunakan' antara satu sama lain..win-win situation kan..

    Hot Entri Pertama kali menjadi Kaunselor tak Bertauliah

    BalasPadam
  4. tak salah pun.. mempergunakan sesama sendiri yg membawa keuntungan kpd kedua2 belah pihak

    BalasPadam
  5. Ben..sedar tak sedar..blog ko nak menuju ke angka 5000 follower!!!...frankly speaking b4 tahun 2011..sure ko dapat cecah nyer lahh..tetiba teringat ko ada timbul isu nih (masa kita jumpa ari tuh)..'Nak ramai follower ke pembaca ?'..hehehe..aku setuju dgn pendapat ari tuh!!..

    BalasPadam
  6. biasalah tu..
    tamparulli je 10x...dush2..he he he

    BalasPadam
  7. "mempergunakan" cara begini yang paling hebat sekali... dan memang seronok...i like it!

    suka sama suka...orang lain jangan kalau nak buat boleh juga.

    mat gebu memang ku minati...

    BalasPadam
  8. saling bersangkutan antara satu sama lain..setuju.

    BalasPadam
  9. bro ben, aku juga suka dengan istilah "guna kesempatan" dengan "ambil kesempatan". bagi aku walaupun nampak mcm sama sebenarnya ia adalah suatu yg pisitif & negatif. kebiasaannya ambil kesempatan adalah berbentuk negatif manakala guna kesempatan adalah postif. bagi kes bro, aku rasa bro "menggunakan kesempatan" yang ada, yang mana situasi menang-menang. untung bagi kedua2 pihak & tidak timbul soal mempergunakan (ambil kesempatan)

    BalasPadam
  10. saya setuju dengan eelobor nih,,guna kesempatan bukannya ambil kesempatan. semalam baru meninjau mat gebu, memang lapar masuk sana..sampaikan terfikir BA dgn Mat gebu nih org yg sama ke disebabkan feed tuh. Lepas kuar artikel nih, rupanya konsep timbal balas diamalkan di sana.

    BalasPadam
  11. owh..itu mcm ka?
    sikalang saya sudah fhm la ane..

    BalasPadam