Video Maharaja Lawak - Pilihan aku minggu 4

 

Video MAHARAJA LAWAK - JAMBU : MINGGU KE 4

Video MAHARAJA LAWAK - NABIL : MINGGU KE 4

Video MAHARAJA LAWAK - JOZAN : MINGGU KE 4

17 ulasan:

  1. tk dpt tgk wrna dpt tgk sini pun jadilah :)

    BalasPadam
  2. saya jugaaa..
    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/kepada-follower-baru-follower-lama-sila.html

    BalasPadam
  3. tu laa. best gilaaa.suka sngt. Jambu memang comel skali :)

    BalasPadam
  4. Yess..JAMBU berjaya membelitkan tali pusat saya..

    BalasPadam
  5. Jozan & Nabil .....ohhhh yeahhhhhh, terbaekkkkkk bagi mambang :)

    http://violencexx.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. saya S.U.K.E SEPAH, JOZAN NABIL AND JAMBU!!

    BalasPadam
  7. jambu best!! hahahaha.. lawak gila time aksi kejar,,

    BalasPadam
  8. siyes best jambu, muka lagend ,, tpi dalam hati ada taman .. hihi ^_^

    BalasPadam
  9. terbaek lah..

    kejang pipi sejam tengok dorg :)

    BalasPadam
  10. Jambu the best.. hidup sepah.. ehh silap, hidup jambu..

    BalasPadam
  11. tlg lah abg ben.. jiran sy sume dah tdo.. ksian depa dgr sy gelak kuat2.. huhuhu

    BalasPadam
  12. tengok half way semalam, tertidur lak lepas jozan, sepah buat persembahan...time balas dah pengsaannn. sapa terkeluar yek...tak peee...leh tgk ulangan lak. malam ni tgk af, operasi gugur dan penyingkiran.

    BalasPadam
  13. mcm dah tau aja yang pegi final..jozan, nabil, jambu n sepah..

    memang sengitt le depa ni

    BalasPadam
  14. jambu so sweet. hehe. n geli also..

    sepah n jozan still lead this show :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.