Gathering n VLOG di Putrajaya , esok !

by - April 30, 2011

 

Ok .. ramai mintak aku buat vlog bersama ... ok.. memandangkan ada 3 hari cuti ( aku 4 ) .. maka aku nak amik kesempatan yang ada ni mengajak mereka yang berminat untuk membuat vlog bersama sama .. Amacam ?

Tempat ? Tarikh ? sapa lagi ada ? Buat masa ni yang confirm akan datang , BROFRAMESTONE , Adibudika dan aku . hehe.. yang lain , kalau berminat .. sila hadirkan diri ke ...

ALI BISTRO , PRECINT DIPLOMATIK pada AHAD , 1HB MEI 2011  jam 1130 pagi ..

Berminat , sila emailkan pada aku bagitau yang korang minat.. hehe... ok ? BENASHAARI@YAHOO.COM .. dan kalau ada soalan , isu .. sila tulis sekali.. kita leh bincangkan di sana ... ok ? Cun ? Mabelessss ...

You May Also Like

11 comments

  1. nak join2...leh jumpa blogger2 hebat....

    jom join
    Segmen : Mari Promote Blog

    BalasPadam
  2. adoiyaiii hari minggu hari aku sibuk takleh nak join

    BalasPadam
  3. dayana rse mcm kecik sgt la nk join huhu ... kecik dr segi umur taw hee..

    BalasPadam
  4. dayana...c.z pun masih kecik dalam dunia blogger ni...tapi nak join gak..hehhee

    BalasPadam
  5. nak join tapi segan tapi nak..camner tu?;)

    BalasPadam
  6. booking! hihihi... adehh...penat baru balik s.alam

    BalasPadam
  7. @ kechix : segan???nak maju seiring bloger terkenal xkan segan kot...heheehe...

    BalasPadam
  8. korang pegi jelah...nti ada apa2 kongsi dkat sini...

    suprise

    BalasPadam
  9. nak dtg...
    sat lagi Mas email!

    BalasPadam