Akukah yang cemburu ?

by - April 30, 2011

 

Semalam , gamat dunia dengan perkahwinan diraja putera England tu haa.. Aku antara mereka yang tak tengok .. Sesungguhnya aku mmg tak suka tengok perkahwinan yang besar-besar gini ..

Cemburu ? Hurm.. kenapa aku perlu cemburu ? Ada yang saja nak provoke aku dengan mengatakan aku cemburu sbb diaorg lebih glamer dari aku ? Hahahahahha.. adoii.. kadang kadang kan ada pengomen ni betul betul buat sarkas kat ruang komen aku .. Tolonglah.. aku ni sapa ? Jiran kat kawasan perumahan aku ni pon lom tentu kenal aku ni.. Ni kan pulak nak dibandingkan dengan diorng tu haa.. Guna la akal bila komen..

Sebenarnya semakin aku berusia semakin aku sedar .. Semakin kita dilalaikan dengan segala isi perut dunia ni .. Bila aku sebut kita tu , termasuk aku la..

Kemudia ada yang komen kata , ini sejarah dunia .. apa salahnya tengok sekali seumur hidup .. Pls laa.. diorg tu berapa kali kawin nanti pon kita tak tau.. Tu belum lagi ada skandal .. Bagi aku ni semua sekadar hiburan .. Jauh sekali sebagai sejarah dunia..  Sejarah kemendanya ?? Sebab Britsih pernah jajah Malaysia dan sebahagian dunia .. Loh ?? Sebab tu ? Abis bila ISLAM jajah dunia , camana pulak ?

Dan banyak lagi la alasan .. Bagi aku satu jer.. Seronok nak bercerita lepas tu dengan kawan kawan .. Ada isu .. Nanti korek la satu lubang untuk cari kelemahan majlis tu..

Aku tak nak tengok sbb takde manfaat untuk aku .. Mungkin kalau nak tarik trafik ke blog aku , ok la kot.. mmg best .. Tapi , maaf .. aku tak berminat .. biarlah aku bersegmen walau pun dengan blogger baru .. Asal diorng gembira dan aku gembira , ok la kan ?

You May Also Like

9 comments

  1. glemer ke diorang tu..abang ben lagi glemer...btul x???abaikan je orang2 cmtuh,...

    jom join
    Segmen : Mari Promote Blog

    BalasPadam
  2. aku pon x tau pape. sedar2 banyak blog buat pasal perkahwinan diraja tu.. anyway semoga brgembira :)

    BalasPadam
  3. x tengok pon xper yg pntg just amik tau pun dah ckup kan.. abg ben lg popular.. hari hari tgok header blog abg ben :)kn famous tu..

    memang british pnh jajah malysia, tp wedding smlmpon mlysia salah satu list yg dijumput ^_^

    BalasPadam
  4. Bila ada org yang dalan hati, tak ikhlas untuk memulakan persaudaraan. Maka, suka lah mereka untuk mencari buruk seseorang itu. Dan, sebenarnya, merekalah yang cemburu. huhu

    Abg Ben x nak buat Gathering lagi ker?? KL KL

    BalasPadam
  5. xkan orang yang dah kawen pon nak emburu kut... huhu

    BalasPadam
  6. hahahaha..macam2 jenis pengomen yang ada rupanya. hadoiii..

    errrrr...nak mintak pendapat ni. loading slow tak? rasenye ok tak blog syed ni? tolongg tolong .. :'( http://www.syedgraphix.com/2011/04/syedgraphix-tampil-lebih-simple.html

    BalasPadam
  7. TAK TAHU PAPE PUN HEHE .. NOTHING TO PROUD ..LAGIPUN BUKAN SEAGAMA DENGAN KITA .. ERKK .. MALAS NAK LAYAN BENDA2 YANG TAK DTGKAN APA2 HASIL

    BalasPadam
  8. xtgk gak

    hiburan biarlah berpada2..
    sjrah agama kite lom khatam

    malu sbgai org islam utk diri sndiri=(

    byk lgi perkara y blaku kite tk sdr

    sbb asyik sgt dengn hburan

    BalasPadam