BOIPRENG korang , dulu cemburu sekarang tak dah !

by - April 25, 2011

 

Kalau dulu laa kan.. asal nampak je korang berbual ngan lelaki skit je , dah jadi cam

image Tapi sekarang , tiba-tiba lak lain .. Kalau nampak korang berbual atau ada kawan lelaki , dia mesti gini ..

image

Apakah tandanya dia sudah ..

image

Atau ..sebenarnya dia punya

image

Dan tak lama lagi .. 

image

Lalalalalala ....  Dari fikirkan bf korang yang curang tu , ada baiknya undi aku .. hehehe > klik SINI

You May Also Like

26 comments

  1. waaaaaaaaaaa :(

    mungkin kan . kita tak tahu . hihi ^^

    hulk . mai sini . hehe

    BalasPadam
  2. haha..betul2.. tp bab ada lain tu xtau la..

    BalasPadam
  3. hahahah apa-apa jadi, life must go on :D

    BalasPadam
  4. kalau terbalik pulak macam mana abg ben ? dulu ta jeles skg jeles ? tu tandanya apa pulak ??

    BalasPadam
  5. positive thinking.. positive thinking.. hehehhehehe.. ^_^

    BalasPadam
  6. yea la.. kena fikir positif.. (untuk sedapkan hati)

    BalasPadam
  7. huaargghh.. tringt plak zaman dolu2..
    betul lah tu.. grrrr~

    last2, p kat pmpuan lain..

    BalasPadam
  8. HAHA lawak lah pulak aihh .
    takpe , hak individu bukan die suami lagi pon hehe =)

    BalasPadam
  9. kalau hati duka cemana nak undi.....ha.....bila risau, nanti depa lupa nak ngundi abg ben ni.hahaha

    BalasPadam
  10. Anggap jer dah tak der jodoh. jOm pakat2 g undi Ben..

    BalasPadam
  11. wahhhhhh , nana takda boiprengg lah ab ben ^^

    BalasPadam
  12. Hehehehe,..boipren sy mmg kuat jeloss bro.haha

    Oppss.telebih suda! :-P

    Gudluck bro!

    BalasPadam
  13. single is better... (utk yang belum berkahwin sahaja)

    BalasPadam
  14. mmmuuuaahhhaaaa
    tak bek tau en ben..
    tak baik berperangsangka..hehehe

    BalasPadam
  15. kalu perempuan yang hulk tu tukar fiona la..hehe

    BalasPadam
  16. ngeee~~ cr gadoh En. Ben nih.. hahahaha..

    tapi kan boipren aku, dulu kini dan x tau la klu selamanye dia cemburu jew... huhuhu

    BalasPadam
  17. hahahaha... betul gak kate abg ben ni.. lelaki selalu cmtu kan.. hahahaha

    BalasPadam
  18. erk! yela-yela nak undi la nih! grr

    *manelah berukband nih. (office block fesbuk!)

    BalasPadam
  19. tapi DIA dulu kini dan selama nya macam tu jugak cemburu nya..
    sakit pale mak noxxx..Haha :D

    BalasPadam
  20. hahaha.... nasib x der boipren lagi... hahaha

    BalasPadam
  21. haha..lawak la abg Ben nieh..smpat lagi cini..last2 klik kt SINI.. ^_^

    BalasPadam
  22. pnyampaian y menarik

    perkaitan yang benar...

    skong bro

    undi2

    BalasPadam
  23. kate org cemburu tnde syg..
    kalau xcmburu dah..???
    tamat la cerite..!!!yeke..??
    pk la sendiri..!!!hahaha!!

    BalasPadam