Aku bukan sekadar seorang blogger ..

by - April 26, 2011

 

Sat nak ulang eh.. Setahun lebih sudah aku berblog..OK.. bosan tak ? hahaha.. kot la ada yang terlepas pandang kan ? OK ok.. sambung ... Selama aku berblog ni macam macam aku dapat .. Gula , garam ... cuka .. black pepper semua ada laa...

Tapi yang pastinya aku bukan sekadar seorang blogger .. Aku juga menjadi kawan , teman , sahabat malah ada jugak mintak pandangan aku mengenai hal hal peribadi mereka ..

Sebenarnya aku tak layak bagi pandangan langsung memandangkan kadang kadang melibatkan rumahtangga tapi tu la.. kesian pon ada ... haih..

Yang mintak aku carikan jodoh pon ada wooo.. jgn tak tauuu.. haa... aku fenin kadang kadang .. Tu laa.. ada yg ingat aku ni sekadar berblog untuk carik publisiti murahan jer .. padahal tak tau apa yang berlaku disebaliknya ...

Ni satu lagi kes ... adoi... aku nak cakap pon dah letih.. korang tengok la sendiri.. tu je la... adoi... penat la nak cakap pasal neh.. Klik SINI la.. jangan hangin dah la yer ..

You May Also Like

11 comments

  1. jawab yg mana mampu je en.ben...kalau takmo jawab, senyum dan jadi pendengar setia pon dah cukup..org ni kengkadang dia nak meluahkan untuk hilangkan stress..kite ni jadi kawan yg suke mendengar tu dah seribu kali baik dah kan kan kan

    BalasPadam
  2. itulah rempah ratus kehidupan...ok wat cm2 sbb byk dpt pengalaman dan boleh kenal hati budi manusia..

    BalasPadam
  3. master,guwa xnk mintak pndgn or nsht mahupun pmintaan kredit..guwa nk mtak no ekor leh x?ekekekekek

    BalasPadam
  4. Kembar aku memang sempoi!! Yeeehaaaa

    BalasPadam
  5. hehehe... tolong la faham.. sempat lagi pilihan raya erk... hehe... done!

    BalasPadam
  6. pendapat tentang blog pinky?
    eh dah bgtau eh ;D

    bila org mnta pendapat kita maknanye org percayakan kita..pok beng kena bangga tu..
    bkn sng nak dpt kepecayaan org kan..

    BalasPadam
  7. kalau tak mampu nak jawab..♫ senyummm tak perlu kata apa apa..♫ senyum ♫...Hehe

    BalasPadam
  8. lama dah tak komen kat blog abang ben... baca entry jer...

    emmm... leh jadi kaunselor peribadi nie... he..he.. ala kite nasihat dan beri pandangan sebagai seorang kawan.. tak salah.. tapi nasihat yang membinalah...

    apapun... do the best thing for our fren... coz.. sumtime fren needs support... caiyok!!!

    BalasPadam
  9. cik ben dah leh jadi pakar motivasi la cm ne kn... hehehe

    BalasPadam
  10. sempat lg tu sruh readers undi. ehehe.

    BalasPadam