Benci Disko ..

by - April 26, 2011

 

Dok layan cerita Indonesia yang bertajuk BENCI DISKO .. Lawak cerita dia .. tapi mmg ada 'isi' la gak ..  Kisah dua orang anak yang bencikan ayahnya kerana meninggalkan mereka semata mata kerana disko.. hehehe..simple.. pastu mereka nak cari calon isteri tapi tamo kaki disko.. huhu.. Lantak diorng ler ..

Cuma seperkara yang membuatkan aku rasa nak berkongsi sesuatu dengan rakan rakan pembaca ialah kegiatan nakal lelaki yang suka mengenakan perempuan .. Ini kes kes yang amat jarang berlaku di luar tapi dalam disko tak mustahil..

Aku cakap ni bukan berdasarkan tontonan di tv tapi atas nasihat rakan yang mana punya kuasa laa.. dan jugak rakan rakan yang kaki disko... Cerita dulu ..

Awas ya.. gadis gadis dan ibu ibu.. jangan tinggalkan minuman korang tu sebarangan ... Jika ada yang ingin aniaya anda, amat mudah sekali .. dengan pantas boleh memasukkan bahan terlarang di dalam minuman anda itu.. Begitu juga jika diberi minuman oleh mereka yang tidak kita ..erk..korang kenali.. haaa.. kena hati hati.. Kalau mampu , beli je sendiri... Korang faham maksud aku kan ? Hati hati je la... ok.. nak sambung tengok sambil update segmen tadi..

Mana laaa PA aku nehhh .. PUTERRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIII  !!! Mesti membuta neh..

You May Also Like

11 comments

  1. bagus2.. ingat tu laday2 smua... hati2.. :)

    BalasPadam
  2. disko itu bahaya!!! huhu~ nak tengok gak!!

    BalasPadam
  3. saye!!!
    eh silap eh.
    sy pun puteri jugak..;D

    BalasPadam
  4. errkk.. pengajaran untuk semua.

    psstt: encik ben! suruh cik mariatunnabila jadi PA jap. td, dia buli saya. weeee~

    BalasPadam
  5. okeyy. saya akan berhati-hati ;)

    BalasPadam
  6. ermm tahu dah saya la tu..hehehe (perasaan ku seakan2 perasan)
    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kenang-masa-sekolah.html

    BalasPadam
  7. tu yang takut nak keluar dgn lelaki tu..

    BalasPadam
  8. as salam..
    hah! bahana tidak berhati-hati!

    awas <---KRU

    BalasPadam
  9. benci disko tp dangdut mesti suke neyhhhh... adeyyy, takleh bla kalau tgk abg ben menari camner. hahahah :D


    Jangan terkejut Bumblebee bertukar jadi Vivabee cik bunga, hahah

    BalasPadam