Awek comel dah ! Tapi LELAKI tetap tak puas ..

by - April 25, 2011

 

Adoi.. camana tu ? Bila tengok awek dia ni .. " mak aih.. kalau aku dapat , sumpah tak cari lain.. kan kan ? "  Amik contoh la kan ..

207979_209440182412959_100000409372347_756831_6466345_nNi contoh je ok !! Kang jadi isu lak... Mentang mentang baru up video .. hehe.. terus amik pic ni haa .. hehehe ..tengok dah ? lom ?? adoi.. klik SINI ..

Ok.. sambung .. Tapi bila dah dapat , LELAKI tetap usha yang lain.. pantang nampak awek lalu kat sebelah .. abis mata tu cam teleskop jadinya... haaa.. terbeliak tapi tetap dicoverline dengan bijaknya ..

Tu cuci mata jer.. kan ? ok la .. Aku laki gak .. kena jaga .. hahaha.. Tapi yang jenis LELAKI tak puas ni haa.. dah dapat awek jambu , cun melecun tapi tetap usha awek lain.. dah la tu , ops.. tamo ngumpat.. dosa .. haaa.. kenapa jadi gitu ??

Mungkin banyak faktor ... kita tak tau kan ? Tapi faktor penyedap hati biasanya , GATAL .. tu je la.. Sebenarnya banyak wooo.. kadang kadang harap cun je tapi tak serasi pon kan ? Pening kepala.. Nampak baik kat mata kita tapi sebenarnya ?

Ini sama gak ngan kes perempuan dah dapat LELAKI yang baik dan HENSEM tapi tetap usha line LELAKI lain ... kenapa dan mengapa , mereka saja yang tau ..

Kita ? Doakan je kebahagiaan mereka.. Masuk campur tu boleh ,bagi je nasihat.. bukan bagi batu api oke ! Pastikan nasihat tu relevan dan lebih kepada agama .. bukan ikut nafsu serakah ... huih...ganas ..

You May Also Like

32 comments

  1. btol manusia tak penah puas...

    laki kire okey sbb nafsu nye pade wnita je

    tapi y 9 nafsu pun ttp ade pluang cr lelaki ensem ofcoz..

    kesimpulan cr sampai bile pun takkan puas..mmbazir je..y dkjar tk dpt y dkendong berciciran

    BalasPadam
  2. kesetiaan dan kejujuran penting dalam sesuatu perhubungan. kan kan..

    p/s: nak tgk vlog abg ben dan cik heliza tapi x kesempetan lagi sebab internet macam air sirap kena ikat straw jer.. sikit sikit, tersedut sedut

    BalasPadam
  3. tu namanya masing2 tetap tak bersyukur..haihhh ! -_-'

    BalasPadam
  4. kuatkan iman di dada..insya allah akan bergerak di jalan yang lurus.. jalan yang menuju ke arah kebahagiaan dan kewarasan...:)

    BalasPadam
  5. tu jenis tak bersyukur tu.. payah weh! -_-'

    BalasPadam
  6. ya saya SETUJU !

    BalasPadam
  7. Sifat semula jadi lelaki ..dan perempuan jugak..Tp jangan lebih² sudah la knknkn.. Klw dah melebih tu anggp jela bukan jodoh ..

    BalasPadam
  8. manusia la abg beN .. manusia nih punye nafsu lebih

    BalasPadam
  9. TETAPKAN IMAN. SETIA PADA YANG SATU. JUJUR PADA PERHUBUNGAN. IKHLAS DALAM PERLAKUAN. INSYA-ALLAH TAK CARI YANG LAIN ... KECUALI ALLAH MENGUBAH MENJADI SEBALIKNYA SEBAGAI UJIAN PADA HAMBA ALLAH YANG BERNAFSU ...

    BalasPadam
  10. sebab ne lah kot sampai skang nana takda boiprengg ne, wah3

    BalasPadam
  11. Heliza di ketegorikan sbg GADIS LENTIK BERSOPAN

    BalasPadam
  12. Haha lawak :) ! Taak ptot tol org yg tak bsyukur nih! Geram2. Pdn muke la klu da lepaskan pastu nyesal. Pdn muke ti owg len yg dpt. Haha emo plak.

    BalasPadam
  13. bila setiap lelaki atau perempuan tu memandang keduniaan pada setiap pasangan, maka takde sapa yg akan puas sampai ke akhirnya. kalau dia pandang pasangannya utk menuju ke jalan yg diredhaiNya, maka akan sentiasa bersyukur mereka kerana dikurniakan pasangan terbaik oleh Allah

    BalasPadam
  14. kalau ngumpat tak sebut nama tak apa la encik ben..kalau sebut nama tu yg jadi dosa..

    adat la naluri lelaki selalunya mcm tu..kalau x caye,cuba tanya diri sendiri btl ke tidak..hehe..kalau cuma jelingan pun itu dah pasti berlaku walaupun tiada niat apa2.. :)

    BalasPadam
  15. hubby saya pon, siap kene piat pon buat lagik, nnt dia jawab, org lelaki kalo pandai, habis kat situ, tak cam pompan, kalo pandang laki hensem, sampai teringat2, owh pls lah.... lagi satu, kalo pandai sekali tak dosa, pandang 2 kali dosa, so time pandang sekali tu tgklah lama2.. wachaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  16. kadang tu,saja je bang,usha market..haha..bukan nak wat kapel pun..hehe..landax suka wat camtu..tapi pas dapat no,landax tak layan pun!hahaha(evil)


    p/s:suka awek jual mahal =)

    BalasPadam
  17. wow!menjeling menjeling ku bertentang...ngehehehe~~

    BalasPadam
  18. jika kita sedar pasangan kita adalah yg terbaik.kita akan sedar di mana kita..kan ben?huhu...mood sedih melanda LM~~

    BalasPadam
  19. ishh..ish.. lelaki mmg cmtu..hehe..
    tapi siapa yang setia tu memang tabik toink..toink.. lr kat die.. ^_^

    BalasPadam
  20. manusia x dapat buang nafsu bro..kena kawal je..kan? hihi..

    BalasPadam
  21. BEtol 2 setuju setuju setuju.. Laki ke pompuan ke same jek.. Hahaha..

    BalasPadam
  22. tu memg da fitrah manusia tak pernah nak bersyukur dgn apa yang ade.. hiuh!~?/

    BalasPadam
  23. TAK BERSYUKUR !
    BILA DAH HILANG BARU TERCARI2 .. HEH LEH BLAH (EMO) ..HIHI

    BalasPadam
  24. WaH! Siap menjeling lagi yer. Hehe

    BalasPadam
  25. jangan main mata nanti kau tergoda ...

    BalasPadam
  26. bukan ke biasanya yg tak nsem dpt yg cntik dan sebliknya.. hek3..

    BalasPadam
  27. wah abg ben serasi gitu..

    www.menulisdenganhati.blogspot.com

    BalasPadam
  28. Ahaks...abg ben nmpak cam malu2 kucing gitu :P
    Jgn marah arr

    BalasPadam
  29. amboi2 , kak heliza cute tak bro ? haha

    BalasPadam