Sapa diorang ni yer ? Glamer gitu ...

by - April 29, 2011

 

Wah.. nanti masuk exam ... kot nanti ada yang tanya kan.. jiran sebelah ke.. kawan kawan time bergossip.. kena amik tau nih ..

image Wah.. ari ni besar-besaran perkahwinan mereka.. ada live lagi ... ok.. kenal dah ..

image Ala.. ni sapa lak ? tak pe.. tak kisah.. bukan nak jadi bahan gossip dalam ERL nanti kan ? Jadi tak perlu amik tau .. kan kan ..

You May Also Like

14 comments

  1. itu dia hentaman tanpa bayang bro Ben....muahahaha

    BalasPadam
  2. termangu seketika... hal dunia yang membuat kita lupa akhirat kelan.. terima kasih en. ben kerana memperingati

    BalasPadam
  3. jeles ke bro?? rileks la.. lu bajet lg femes dr dorang ke? hahaaa

    BalasPadam
  4. @LIVERPUDLIANwah.. tak la femes tapi lu mau gak singgah.. tqqqq... hehe.. i likee..

    BalasPadam
  5. hmm...masalahnya mereka be2 ni dgembar gemburkan dlm newspaper n tv sgala bgai. sbb tu org2 sume tmasoklah kita kenal. maka alim ulama' tlalu ramai sampai kita x knal. yg masuk tv pun time rncangan2 mcm imam mudan bila tiba bulan puasa ada. ataupun masa rncangan Tanyalah Ustaz/Ustazah kat tv9. siapa nak jwab... koje media ini sume. tp tgk sejarah dunia live on screen x pnah salah.

    BalasPadam
  6. yang last tu kalo tak silap Dr.Yusuf Abdullah al-Qaradhawi. Beliau merupakan seorang tokoh ulamak yang terkenal dalam abad ini. Beliau merupakan seorang pemikir, sarjana dan intelek komtemporori yang tidak asing lagi di dunia Islam. Beliau lebih dikenali sebagai Yusuf al-Qaradhawi.

    BalasPadam
  7. "ghuraba'" - Islam di awalnya datang dengan asing...dan di akhirnya jugak dalam keadaan asing...maka beruntunglah yang dalam keadaan asing...

    yusuf al-qaradawi...

    BalasPadam
  8. AYAT BEST ABANG BENG KEBABOM BUAT.:D

    FIRST RANDOM GIVEAWAY:GRANDPRIZE:RM100,COKLAT BROWNIES,REVIEW BLOG :D

    BalasPadam
  9. wah sentap..at least kenal gak sorang ulamak terkenal abad ini..thanks

    BalasPadam
  10. aduh, sape tersentap, baik angkat tgn macam saye.. (-.-')

    jom singgah : ♥ mesin masturbate, perlu ke? ♥

    BalasPadam
  11. saya baru nak cakap benda sama... hehehe.. nice one! likee! :D

    BalasPadam