DIGI -WWWOW : 3 rakan di tempat pertama

by - April 26, 2011

 

Alhamdulillah.. berakhir hari ke 5 aku dalam contest ni.. dan menariknya sepanjang hari aku berada di tempat pertama .. Bila aku jalan jalan ... pergh.. tak sangka.. seorang rakan aku berada di tempat pertama bagi kategori #FAVE TECH HEAD , AMANZ yang mana aku kenal sewaktu penyampaian anugerah ICT di Pwtc , baru baru ini ..

Manakala.... lagi sorang tu.. aku rasa tak perlu dah nak perkenalkan kat korang .. kan kan ? hehehe.. sapa lagi ??? G la tengok kategori TOP MAKAN MAKAN EXPERT .... heehe..sapa?? MAT GEBU arrr .. kan kan ?

Korang dah tengok ke belum kategori kategori yang dipertandingkan ? Pergh.. memang panazzz... Dato Siti Nurhaliza join , Jozan join ... Heliza join gak.. ramai lagi laaa ...

Nak tengok senarai kategori ?? Boleh jee.. tapi sebelum tu , undi la aku sbb aku sorang lagi yang berada di tempat pertama ! hehehe... Klik SINI jjerr..

Seronok bila tengok kawan kawan berada ditempat yang cun dlm setiap kategori.. Dan anak murid aku pon dengan jayanya mengekor aku dari belakang .. huhuh.. Tahniah YUYU.. mmg kencang gitu !

TERIMA KASIH PADA RAKAN RAKAN YANG SUDI MENGUNDI AKU.. DAN RAKAN RAKAN YANG LAIN..

You May Also Like

5 comments

  1. abiz laa abg ben,kak yuyu dah hampir dahh uw ..hehehe ..sebenarnya,pening bila nak undi ni ..top 3 uw semua kegemaran fara ... time nak mengundi laa paling pening ..hehehehe ^_^

    BalasPadam
  2. tape..saya tetap sokong pada yg SATU, ABG BEN ! :)

    BalasPadam
  3. tahniah...semoge berjaya Pak ben dan konco2 nye..=)

    BalasPadam
  4. dan remaja power pn terus mengekori belakang yuyu..wakakakak..xmampu nk potong..

    BalasPadam
  5. anak murid nk potong cikgu dah ni. huhu

    BalasPadam