SOALAN SEGMEN GEGAR LAGI #4-9

by - April 26, 2011

 

Hehe.. Segmen GEGAR ari tu tak abis lagi .. jadi aku nak abiskan semua ari gak ..okeh ? Ni terbuka ... sapa sapa boleh join .. Untuk penutup ni aku bagi baik punya soalan mudah giler !

Ok.. bersedia ?? ANDA BERSEDIA ???? macam belum jeee... hehehe.. Sebelum tu , aku nak bagitau cara segmen ni ... Korang kena geledah setiap blog berdasarkan soalan tu ... Cari jawapan demi jawapan .. Pastu jgn kongsi dengan orang lain terutama dengan SUNAH tu.. hahahah...

Bila dah dapat kesemua jawapan .. hantar jawapan tu .. camana nak antar , aku dah ajar dalam tu .. senang baitu .. ok ? Bersedia ? Belum ?? Nak makan dulu ? OK. apa apa pon , kasi tunaikan yang wajib dulu baru kasi serang ..

Kalau dah settle semua ... apa lagi ??? apa lagii??? kasi redah je ... whooopss .... korang terlupa sesuatu !! Undi akuuuuuu duluuu.. cepat cepat !! klik SINI dulu .. baru leh join !

Dah ? JOMMMM  klik la SINI ...

You May Also Like

11 comments

  1. err...kenapa wt petang...adehh...
    nk p keje dh nie..huwaaa!! :(

    BalasPadam
  2. hari ni saye vote anda!!

    BalasPadam
  3. okeh.okeh...nak pi vote nih...ahahha

    BalasPadam
  4. bro ben..baru check kedudukan bro ben..

    bro ben skrg berada di tempat yang ke-10....10 ditolak dgn 9...


    10-9= 1..heheheh!!~


    congret bro ben ^__^v

    BalasPadam
  5. heheh.. sempat lagi abg ben ni kempen :p

    BalasPadam
  6. dpt 3 jawapan jer...pastu dah tak larat...pening kepala nie...

    BalasPadam
  7. berpeluh ketiak cari jawapan... naseb abek dapat semua... Alhamdulillah...

    BalasPadam