Penangan malam jumaat kliwon !!

by - April 28, 2011

 

Malam ni mlm jumaat.. peliknya pasal apa malam jumaat je mesti kuar movie baru ??? Tak leh kuar malam malam lain ? Malam esok keee.. malam raya kee ..

Jadi movie keluar malam ni adalah ...

imageBest ke ? Tah.. member aku beria kata best.. siap cerita macamana la cerita dia .. pastu yang best dia kata ... SAMBUNG  ! best tak ? hahaha.. potong stim je nak tengok.. adeh ... bikin hot hot baby jer..

Tapi tak pe.. aku tunggu esok jeee... ada apa ??

imageEhem.. member aku kata dah booking .. huhu .. tapi malam esok laa.. 

Tapi kan.. kan bagus ....

image Huhu....

You May Also Like

16 comments

  1. gambar yg terakhir tuh sye suke ;)

    BalasPadam
  2. aceee....tazkirah ringkas....

    BalasPadam
  3. perancangan untuk orang islam lalai tu kot... lama dah tak tengok wayang...

    meh singah sini jap...
    entry saje nak bagi nangis...
    Aku orang susah.. Part 1

    BalasPadam
  4. ahhh,... betol... solat itu penting :D

    BalasPadam
  5. tak pikir dah..pikir esok jer ni..=)

    tata

    BalasPadam
  6. alamak mlm ni malam jumaat ,. sepatut nye aku dah kene karang cerita seram skrg ni,. nape tak balas msg kat fb ?,. bulih ke tak bulih ni?

    BalasPadam
  7. LEBIH BAIK KITE BERTAHLIL RAMAI2 PADA MALAM JUMAAT..LEBIH DIBERKATI..SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KITA SEMUA...

    BalasPadam
  8. amalan malam jumaat lebih tinggi :)

    BalasPadam
  9. ahahahaha ujang dh x sabo nmpaknye..sila la bagi tips2 berguna kt ujang tu sblum menempuhi malam2 misteri nnt ekeke

    BalasPadam
  10. fasr&furious5.. wauuu.. mesty tgk..
    betul uh abg.ben.. lm ni baca yassin.. :b

    *uhh.. sy trbatuk nama abg.ben lam en3 nh.. sila jenguk yaa..
    http://ishikosworld.blogspot.com/2011/04/153-jangan-jadi-cikgu-macam-nih.html

    BalasPadam
  11. haha, suka tengok pic yg last. insaf.. huu

    BalasPadam
  12. btol tu abg ben..solat itu lebih penting.

    BalasPadam
  13. btol tu abg ben..solat itu lebih penting.

    BalasPadam