Bila arnab masuk kandang harimau ..

by - April 26, 2011

 

Teringat aku sewaktu sekolah dulu.. hahaha... sekolah aku ni semua jantan jer .. Zaman aku tu masih boleh dikategorikan budak budak dia jenis kelakuan C dan paling ok pon B .. takkan ada yang mampu dapat B+ punya .. hehe.. tak tau la kalau budak Sains ... Aku budak Perdagangan.. mmg layak di dagangkan jer ..Budak Sastera ? Lagi laa ancus.. Budak Akaun , ok jer ... try try gak nak join geng Perdagangan ..

Sewaktu aku tingkatan 3 , baru masuk sorang budak perempuan .. Pergh.. dia punya jambu masa tu , jangan cakap laa.. bayangkan 500 budak laki dan 1 budak perempuan !!! Macam arnab masuk kandang rimau jer .. huhu..

Mmg dia jadi ratu la kat sekolah masa tu.. pakat la budak budak ngorat masa tu.. Haha..aku sedar diri weh.. tak mampu nak pikat awek masa tu walaupun aku leh dikatakan glemer gak la.. budak bola la katakan .. hahaha.. poyos..

Tapi tu la.. haih.... tujuan utama nak campurkan murid  lelaki perempuan kononnya nak kurangkan kenakalan murid lelaki tapi sayangnya... lain jadinya.. masalah lain timbul..

Salah sapa la gamaknya..

You May Also Like

18 comments

  1. patut la abg ben pemalu.. sekolah lelaki rupanya.. tak heran lah kalu cenggitu..

    BalasPadam
  2. haha yeke, macam mana xde sorang pon budak pompuan yek? skola laki ke?



    harini fasha dapat 10USD. jom terjag blog fasha. :)

    BalasPadam
  3. camne boleh 1 sekolah sorang je perempuan? asalnya sekolah untuk lelaki je ke?

    BalasPadam
  4. biasalaa.. bila ada sekuntum mawar di dalam taman, gitula gamaknya. salahkn duri dalam taman. hehehe..

    BalasPadam
  5. silap-silap yang perempuan tu boleh tukar perangan jadi cam laki

    BalasPadam
  6. budak pompuan tu cikgu ke ben?takkan lah murid perempuan leh masuk sek lelaki?

    BalasPadam
  7. mesti mati kutu kalau sorang jer gurl kat situ... mesti jual mahal kan sebab ramai ngorat dier...

    BalasPadam
  8. kihkihkih..teringat pula time sek buat hari koperasi..cam hape ntah bila jmp dak2 laki..tingat kisah dak2 sriaman jmp dak2 laSalle huhuhuhu..

    BalasPadam
  9. terbongkar sudaa sebab musabab abg ben segan2 dgn prempuan... :)

    BalasPadam
  10. bdk pmpuan tue 'donut' ek abg ben?hehehe

    BalasPadam
  11. haha..same le kite..dulu sekolah lelaki..cikgu pon sume laki..naseb ade makcik kantin..

    BalasPadam
  12. knape la guru besar tu luluskan kemasukan budak perempuan tu sedangkan sekolah tu sekolah lelaki.. guru besar tu pon syiok kat budak perempuan tu kot.. ngehehehe~~

    p/s: cian budak pompuan tu.. jd mangsa keadaan.. huhuhu

    BalasPadam
  13. ceh2..nagaku dri sndri glemer..haha

    BalasPadam
  14. HAHAHAHHAHAHAHAH! nape kene arnab dengan harimau jugak???? XD

    BalasPadam
  15. slh sapekah ? ha tu kita tak tahu ~

    BalasPadam
  16. patut abg ben pemalu..haha

    BalasPadam