Maharaja Lawak .. Perlukah undian sms ?

by - April 29, 2011

 

Baru sempat tengok 3 peserta .. Man , Nabil , Jambu dan Balas.. erk.. 4 kan ? hehehe ...

Kesemua 4 tu menarik dan kreatif... Bagus bagus dan Balas ada peningkatan manakala Nabil turun skit kali ni.. Jambu ? Yearghh.. ganazz..

Cuma yang aku tak puashati adalah dari segi undian .. Kalau ikutkan carta undian , JOZAN , 40% diikuti Nabil 14% .. terlalu jauh.. kalau macam ni senang senang JOZAN juara kan ?

Yer.. mmg ASTRO nak dapat untung lebih tapi tak patut.. UNtuk kali ni mmg mencabar dan semua peserta berhabisan mencuba .. Macam Jambu.. dah cukup bagus tapi kalah semata mata undian sms ..

Rasanya lebih baik sediakan lebih 3 juri dan undian juri lebih adil.. Kot ya nak untung sekali pon , pk pk la gak nasib peserta tu .. Adil kena la adil gak ... adeh..

Nak g layan FAST 5 kat Alamanda ..Dah tengok Jambu n Nabil .. cukup.. lain tak yah.. huhu..

You May Also Like

6 comments

  1. ha'ah laa..
    nabil agk trun skit dr segi prsembhan dy..
    slalu nye ok je dy...

    BalasPadam
  2. perlukah kite membuat undian sms????hehehe....

    BalasPadam
  3. x dapat tgok la...sbb astro warna xde..terpksa tgu kt u tube..huhu

    BalasPadam
  4. yes mansuhkan undian sms..sbb sms amir bole stay lme

    BalasPadam
  5. sepah best..!!nabil menurun ..memang pun

    setuju mansuhkan undian
    biar amir keluar..!!!

    BalasPadam
  6. JOZAN ok ape..huhu..rezeki la..yg mana ada tuah, die yg dapat.. anyway, love JOZAN.. huhu..

    BalasPadam