Kenangan hanyalah bayangan ..

by - April 25, 2011

Tersedar ..
Dari lamunan ini ..
Serasa ..
Ingin ku alirkan air mata
Ku cekalkan hati ..

Tersedar ..
Ianya sudah berlalu ..
Biarlah ..
Aku berdiri kaku ..
Melayani perasaan ini ..

Tersedar ..
Ini cumalah kenangan
Namun ..
Masih ada manisnya ..
Mampu buat ku tersenyum ..

Tersedar ..
Harus ku hapuskan ..
Kenangan ..
Walau pahit walaupun manis..
Aku perlu ...
Terus melangkah ke hadapan ..

You May Also Like

12 comments

  1. ini baru lah muka legend, hati cute. :)

    dalam hati ada taman :)

    BalasPadam
  2. kini tinggal kenangan~
    usah pandang belakang...hehehe :)

    BalasPadam
  3. deep meaning. sabar ye encik ben! teruskan usaha. selangkah kehadapan bukti kita mencuba untuk mencapai kejayaan. ;)

    BalasPadam
  4. kesedaran itu perlu
    jangan tangiskan pada yang tak perlu
    tabahkan hati kerna ada yang masih menanti=)

    BalasPadam
  5. laa awat ni.. macam baru pas bace novel je..hehe

    BalasPadam
  6. terbaik punya lagu !

    http://www.firdauskasim.com/2011/04/digi-blogger-of-year-jom-undi-ben.html

    BalasPadam
  7. Ada kalanya terang membuat indah dunia
    Ada kalanya gelap begitu indah diantara bintang-bintang dan bulan
    Ada kalanya pilihan disetiap jalan terlalu sulit
    tapi andai itu yang terbaik
    TERUSKANLAH.

    BalasPadam
  8. aaaaaa.. perghhh.. aaaaa..
    (sori blurrr)

    BalasPadam
  9. hati sedih pun hidup perlu di teruskan juga. itulah guna adanya insan2 yg meniup semangat utk terus berjuang. jgn biarkan mereka yg cemburu melihat kita jatuh tergolek. bangun & terus berusaha.

    BalasPadam