Aku sekadar blogger .. bukan artis ..

by - April 30, 2011

 

Percarian DIGI WWWOW bagi kategori BLOGGER OF THE YEAR semakin mencabar .. Hari ini aku kekal no 2 .. belum buat sebarang kempen .. Namun jutaan terima kasih buat rakan karib aku , Mat Gebu yang yang tak putus putus berkempen bagi memastikan kedudukan terbaik  dalam kategori masing masing .

Aku bukan artis yang mana ada peminat tersendiri akan hari hari mengundi untuk aku..Kalau aku artis sekali pon , aku akan tetap meminta rakan rakan mengundi aku..Apakah aku terlalu bagus sangat untuk mereka undi setiap hari tanpa ada kempen ?? Tolonglah.. jgn fikir gitu.. orang yang rasa diri dia bagus je buat gitu ..

Maka, dengan rendah hati aku memohon rakan rakan pembaca mengundi aku , serta rakan perjuangan aku yang lain seperti Mat Gebu , Yuyu Zulaika serta mereka yang anda kenali ...

Untuk mengundi aku , sila klik SINI dan rakan rakan yang lain , di SINI .. Undian korang , membawa sejuta makna bagi kami .. Tapi kalau korang nak tgk orang lain menang , takpe la.. kheehhe.. sekurangnya ni kawan kawan sendiri menang , boleh tumpang bangga kan..

Bukan gila nak menang tapi sekurangnya kemenangan tu milik kita sendiri.. KITA ... dari MEREKA .. baik KITA kan ?

You May Also Like

14 comments

  1. yeahhhh smangat itu yg kita mau..
    insyaAllah pok beng!

    BalasPadam
  2. moga berjaya..teruskan usaha..

    BalasPadam
  3. chaiyok2 abg ben..

    saya baru lepas follow abg :)

    artis ke tak artis ke..janji ramai org yang akan undi abg ehem3

    BalasPadam
  4. whoa . gud luck . dh follow abg ben .

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum

    Ben..u mmg layak, saya dh vote dan akan vote lg...semoga kejayaan milik u

    BalasPadam
  6. dah vote abg ben...gud luck!!

    BalasPadam
  7. ehh abg ben bukan artis eh? konpius -_-. lalala

    BalasPadam
  8. usaha dan usaha . jangan lupa doa . doa kekuatan org islam .



    salam

    BalasPadam
  9. Hidup pok beng

    Insyaallah. Setiap hari mesti luangkan masa vote kawan kawan. Kita kawan kan?

    BalasPadam
  10. semangat mau perlu hehe chayok2 abg ben

    BalasPadam