Bila mereka dewasa ..

by - Februari 20, 2010

Bila jejak je zaman remaja , perkara pertama yang timbul dalam kepala otak ialah ...


Maka terasa la diri tu dah bijak macam ..

Padahal tak sedar sebenarnya awak tu masih lagi ....

Bila ditegur perangai tu , mulalah ..


Sikit sikit kata mak bapak nak ..


Padahal mak bapak korang tu ..

Kalaulah mak bapak korang tu jahat sangat , dari kecik lagi diorng dah ..

Hurm...Ni umur baru

Dah berlagak macam ..


tapi bila ngan boyfriend atau girlfriend lak , korang ..

..
masa manis boleh la ...


bila time ni ??

Atau
baru laaaa korang nak cari balik

atau

Haaaa..tu kira nasib baiklah korang sempat

kalau tak sempat ?

Camana ?
Bak kata

FIN


Wahai anak, kamu mungkin lebih bijak daripada kami, tetapi kamu tidak mungkin dapat mengatasi kasih seorang ibu dan bapa. Kamu hanya mampu mengasihi kami selepas kamu bijak, tetapi kami mengasihi kamu sebelum kamu lahir!
sailfulislam.com

You May Also Like

9 comments