PERANG POSTER !

by - Februari 12, 2010

Ingat masa pilihanraya je ke leh nampak PERANG POSTER ?? Haaa...untuk peraduan PENCARIAN TOP 100 WANITA FB BEN ASHAARI pun dah mula berperang ! ...macam macam design ada ha...untuk memancing pengundi pengundi ....

Tapi perang ni ada dasar semangat persahabatan je..tak de la tahap caci maki calon calon yang bertanding..takde maknanya kan..masa ni setiap peserta akan mengeluarkan idea idea tersendiri bagaimana nak memancing pengundi..hehehe..ingat mudah kee ?? hehehe..ramai kawan dalam fb belum tentu lg nak g mengundi untuk kita lagi tau ! haaa..ada yang sekadar tengok..ada yang malas langsung nak jengok...yg sanggup g 'buang undi' ni la kawan sebenarnya kawan..yelah , sanggup g buang masa jengok blog n baca ..pastu undi....esok kena datang lagi g undi..sapa nak ? orang yang sanggup tengok kawan dia menang je sanggup buat gitu wooo...

Jom tengok poster poster yang dah dinaikkan ..

Haaa....dasatkan ?? Ni belum lagi jadi calon ADUN kawasan masing masing ...cuba kalau jadi ADUN ?? Perghh....tak tau la camana diorng buat kempen !

Soalan pertama untuk pertandingan ini dah dikeluarkan pada Ahad lepas..ramai dh jawab dan tunggu masa je untuk disiarkan secara langsung serentak satu dunia ...haa..dasat tak ??? haa..mana taknyer ...dah dalam internet..serentak satu dunia dapat la kan..hehehe...

Malam ahad ni adalah penentu sapa yang bakal tersingkir...dari 100 orang wanita , siapakah yang bakal tersingkir untuk pusingan saringan ini ?? Kita tunggu je la ahad ni ek...sementara tu korang leh tengok sapa yang paling ramai pengundi buat masa sekarang ni...huhu...adakah yg ramai pengundi itu menjamin kejuaraannya ? walaahhh...jom terbang sat ke sanaaaa...http://www.top100wanita.blogspot.com

You May Also Like

0 comments