Sudah tiba Masanya...

by - Februari 25, 2010

Penat otak , penat jadi , penat mata dan paling paling penat ialah kepenatan ...haaa...Begitulah yang aku rasa...Aku dah tak mampu lagi nak membebel..berleter..bising..

Biarlah..biarlah mereka dengan labu labu mereka..aku dengan pelambung aku...tamo join guna labu...kan mat gebu kan...haaaa...Dengan ini aku rasa aku akan berhenti membebel...tamo dah menulis lagi...cukup lah...Aku nak bersara dari dunia blogging ini...Biarlah aku pergi membawa diri..Cukuplah apa yang aku curah isi hati dan isi perut aku selama ini pada pembaca semua ..Sampai sini saja ...Tak ingin aku kembali...tak ingin aku pergi jua tetapi apakan daya..dayabumi mampu bertahan tapi bukan daya magnetik otak aku...aku lemah..aku insan biasa walaupun sekuat superman dan sekacak wolverine tapi aku bukan gay ! tu yang penting...Eh..dah tersasar cerita ku ini..kembali ke pentas utama...silap...ke landasan cerita ku ini..

Mulai saat ini , aku akan berhenti menulis ...berhenti menaip...berhenti segala berhenti sebab aku...aku ..aku..haihh...aku tak bisa bicara lagi....sebab aku mau pulang..mau pergi gym...tadi makan banyak wooo...tak bleh blah...4 pinggan bihun !! mana tahan...

Ok la..nak balik..g gym..mlm nanti citer lagi ekkk....hehehe....Tescooooooooooooo , im comingggggg......nak beli aiskim 3 kotak...1 kotak satu hari...huhu

You May Also Like

4 comments

  1. aku rasa kau mcm tak cukup sifat kalau kau berenti membebel... ish ish ish Ben Ashaari ker ni? kih kih kih

    BalasPadam
  2. Ben...lantak koo lah nak buat apa pun asal bahagia, selagi tidak menyalahi undang2...

    BalasPadam
  3. jangan berhenti membebel.....

    sedih sungguh hatiku, kalau ben dh undur diri....wawawawawa

    BalasPadam